کد خبر: ۱۸۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 17 February 2016


رییس هیئت تکواندو استان البرز از حضور ۱۰ البرزی در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا و در قالب ۳ تیم باشگاهی ایران خبر داد.

محمد نوذری در گفتگو با مهر، اظهار کرد: ششمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا در گروه مردان و اولین دوره جام باشگاه های آسیا در گروه زنان از روز پنجشنبه مورخ ۲۹ بهمن ماه به مدت سه روز به میزبانی شهر «شارجه» امارات برگزار خواهد شد.

وی افزود: در گروه مردان این مسابقات تیم های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد و در گروه زنان تیم های لوازم خانگی کن و کوروش بعنوان نمایندگان کشورمان برروی شیاپ چانگ می روند و این درحالی است که ۱۰ تکواندو کار و۴ مربی البرزی در ترکیب این تیم ها حضور دارند.

نوذری به نفرات البرزی حاضر دراین مسابقات اشاره کرد و گفت: مهدی اسحاقی، سیدمهران قوام، نگار شیری، سپیده صفری، سعیده وکیلی، مریم سهرابی، فاطمه آقابیگلو، بهاره ندرخانلو، هانیه اخلاقی و فاطمه مصطفایی در ترکیب این تیم ها حضور دارند.

رییس هیئت تکواندو استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین ریحانه زین العابدین، مرجان نریمانی، آزاده یاسایی و زهرا لشگری به عنوان مربی از البرز در کادر فنی تیم های زنان کشورمان در این مسابقات حضور دارند.

وی با ابراز خرسندی از حضور پررنگ البرزی ها در این رویداد مهم آسیایی گفت: برترین های قاره کهن و دیگر کشورها در ترکیب تیم های حمختلف در این رقابت ها به میدان می روند.

نوذری در پایان افزود: با توجه به توان فنی و آمادگی بالای نفرات البرزی امید بسیاری می رود تا آنها با کسب عناوین برتر مسابقات به کشور بازگردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار