بسته انتخاباتی تابناک فارس
لیست اصلاح طلبان شیراز مشخص شد/اعلام موجودیت جبهه اصولگرایان تحول خواه و ارائه لیست در شیراز/لیست جبهه متحد اصولگرایان در استان فارس/انصراف 3 کاندید و تغییر حوزه یک کاندید در شیراز/سیاه نمایی نکنید و وعده های خارج از خطوط قرمز ندهید/نامزدها قانون را رعایت کنند؛مردم احساساتی نشوند/لغو یک سخنرانی و اعتراض یک تشکل دانشجویی
کد خبر: ۱۸۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 18 February 2016

به گزارش تابناک فارس:با نزدیک شدن به زمان انتخابات،احزاب و نامزدهای انتخاباتی به تکاپو افتاده اند و آخرین تصمیمات خود را می گیرند.احزاب کم کم لیست های خود را منتشر می کنند و کاندیدها آخرین تصمیم خود برای اینکه از کدام شهر کاندید شوند را می گیرند.

لیست اصلاح طلبان شیراز مشخص شد
پس از اعلام اسامی نهایی تایید صلاحیت شدگان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و حامیان دولت لیست خود را درحوزه انتخابیه شیراز اعلام کرد.
بر این اساس مسعود رضایی،فرج الله رجبی،علی اکبری و مهدی شیخ موحد به عنوان 4 نفر کاندیدای نهایی اصلاح طلبان و حامیان دولت معرفی شده اند.

اعلام موجودیت جبهه اصولگرایان تحول خواه و ارائه لیست در شیراز

سخنگوی جبهه فراگیر اصول‌گرایان تحول‌خواه از شکل‌گیری این تشکل در شهر مقدس شیراز خبر داد.
محمدرضا هاجری از شکل‌گیری جبهه فراگیر اصول‌گرایان تحول‌خواه در این شهر خبر داد و اظهار داشت: با هدف احترام به نظرات تمام اصول‌گرایانی که مستقل بوده و جز هیچ حزب و گروهی نیستند، این جبهه در شیراز شکل‌ گرفت.
وی فریدون عباسی، ابراهیم عزیزی، جعفر قادری و سید احمدرضا دستغیب را به‌عنوان برگزیدگان این جبهه معرفی کرد و گفت: در هر صورت وجود اختلاف‌نظر در تمام جریان‌ها امری اجتناب‌ناپذیر بوده اما داشتن کم‌ترین اختلاف در میان اصول‌گرایان نهادینه شده است.

لیست جبهه متحد اصولگرایان در استان فارس

حوزه انتخابیه شیراز: سید احمدرضا دستغیب، فریدون عباسی، جعفر قادری، حسین نجابت

حوزه انتخابیه جهرم: محمدرضا رضایی.

حوزه انتخابیه فسا: محمدحسن دوگانی.

حوزه انتخابیه اقلید: الیاس طاهری.

حوزه انتخابیه سروستان، خرامه و کربال: داریوش اسماعیلی.

حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین: حجت‌الاسلام سیدیونس موسوی.

حوزه انتخابیه سپیدان: احمد اسفندیاری.

حوزه انتخابیه آباده، خرم‌بید و بوانات: سید ابراهیم حسینی

حوزه انتخابیه لامرد و مهر: سیدموسی موسوی

حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت: محمدجواد عسکری

حوزه انتخابیه استهبان و نی‌ریز: فرهاد طهماسبی

حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد: مهدی برومندی

حوزه انتخابیه لارستان، گراش و مهر: جمشیدجعفرپور

انصراف 3 کاندید و تغییر حوزه یک کاندید در شیراز
فرماندار شیراز گفت:از مجموع ۱۳۶ کاندیدای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز ۳ نفر انصراف دادند.
وی تاکید کرد: از افرادیکه درخواست تغییر حوزه انتخابیه نیز داشتند ۱ نفر تایید شد.
فرماندار شیراز تصریح کرد: ۶۸۲ شعبه اخذ رای در شهرستان شیراز برای رقابت ۱۳۳ کاندیدا در نظر گرفته شده است.

سیاه نمایی نکنید و وعده های خارج از خطوط قرمز ندهید
فرماندار مرودشت گفت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در تبلیغات خود سیاه‌نمایی نکنند.
وی با هشدار به کاندیداها مبنی‌بر اینکه نباید در وعده‌های خود از خطوط قرمز عبور کنند، عنوان کرد: وعده‌هایی مانند تقسیمات کشوری و پیگیری صدور مجوز پروانه چاه‌های کشاورزی بدون پروانه و موارد مشابه که جزو وعده‌های کاندیداها در دوره‌های مختلف بوده، نیازمند بررسی، بسترسازی و گذر از مسیر قانون است.

نامزدها قانون را رعایت کنند؛مردم احساساتی نشوند
رییس کل دادگستری استان فارس  تأکید کرد: دستگاه قضایی به عنوان یک مجموعه مستقل ضمن دعوت همه طیف‌ها  و گروه‌های سیاسی و فعالان انتخابات به رعایت قانون،  صیانت از آراء مردم را اولویت خود می‌داند و با هرگونه قانون‌شکنی که در نتیجه آن خیانت به آراء مردم باشد با قاطعیت و بدون اغماض در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.
القاصی به همه نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد به فعالیت‌های انتخاباتی خود به نحوی عمل کنند تا سایر فرصت‌های خدمتگزاری به مردم و اعتماد مجدد به صلاحیت و شایستگی خود را از دست ندهند.
 وی به مردم و هوداران نامزدهای انتخاباتی نیز توصیه کرد از ورود به هیجانات کاذب خودداری کنند و از حوادث تلخ گذشته درس گرفته و از تکرار حوادثی که در نتیجه عدم تمکین به قانون و برانگیختگی احساسی بوده است؛ جلوگیری کنند.

لغو یک سخنرانی و اعتراض یک تشکل دانشجویی
سخنرانی علی شکوری‌راد که قرار بود دیروز در شیراز برگزار شود، لغو شد که انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان دانشگاه شیراز با صدور بیانیه‌ای از این اتفاق اظهار تاسف کردند.

انجمن فرهنگ و سیاست هم در اعتراض به لغو سخنرانی بیانیه داد.
در قسمتی از این بیانیه آمده است:
نجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز ضمن اعلام اعتراض خود نسبت به عدم استقلال رأی نهادهای مسئول و تصمیم‌های محافظه‌کارانه‌ آنها در قبال اهرم‌های فشارهای بیرونی که موجب سلب حقوق قانونی و مشروع دانشجویان می‌شود و در ادامه‌ باقی ماندن فضای سنگین بغض‌آلود و کینه‌ورزانه نسبت به تشکل‌های دانشجویی اصلاح‌طلب دانشگاه‌های کشور و استمرار خودسری‌هایی شبیه به آنچه که در حادثه‌ تلخ حمله به دکتر علی مطهری و دکتر محمدرضا عارف بر این تشکل تحمیل شد، درخواست اصلاح روند ناصواب فعلی و ایجاد فضایی برای بهره‌مندی از فضای آزاد نقد و مطالبه‌گری را دارد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
لیست اصلاح طلبان شیراز به هیچ وجه درست نیست,من نمی دونم ازکی اقای رجبی اصلاح طلب شده,
اصلاح طلبانی مثل دکتر کراماتی در کجای لیست قرار دارند؟!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
با توجه به رد صلاحیت اقای خسروی در اباده تکلیف چیست در خرمبید 4نفر اجماع کردن به دکتر قربانی چرا سریع ایشان حمایت نمیشود
بهادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
این لیست بدون نام چهرهای محبوب و شناخته شده اصلاح طلبان شیراز مانند آقای دکتر کراماتی فاقد اعتبار و ناشناخته است و تنها موجب شکست چبهه اصلاحات در انتخابات میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
فرهاد طهماسبی ذاتا اصلاح طلب هست نمیدونم چطوری اصولگرا معرفی شده الانم اصلاح طلبان دارن ازش حمایت میکنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار