معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی در استان از اول اسفند ماه با حضور ۲۰۰ بازرس بهداشتی به مدت ۴۵ روز اجرا می شود.
کد خبر: ۱۸۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 20 February 2016
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی در استان از اول اسفند ماه با حضور ۲۰۰ بازرس بهداشتی به مدت ۴۵ روز اجرا می شود.

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طرح بسیج سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از امروز و همزمان با آغاز اسفند ماه به مدت ۴۵ روز تا ۱۵ فروردین سال آینده در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: این برنامه با حضور ۲۰۰ بازرس بهداشتی در قالب ۲۲ تیم برگزار می شود و بازرسان بهداشتی در روزهای مذکور روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب کار نظارت و بازرسی را انجام خواهند داد.

شکیبا با بیان اینکه بازرسی های شبانه و سرزده نیز در دستور کار تیم های بازرسی بهداشتی قرار دارد، گفت: این بازرسان از کلیه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، تاسیسات و منابع آبی، رستوران های بین راهی، مطب ها و کلینیک های خصوصی و ... بازدید خواهند کرد که در صورت مشاهده هر گونه تخلفات بهداشتی، اجرای مقررات شامل اخطار، تعطیلی و اعمال جرائم مختلف در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به کشف ۴.۵ تن مواد غذایی فاسد در نوروز سال گذشته در استان، خاطر نشان کرد: امسال نیز نظارت بر اماکن بین راهی و همچنین سطح شهر در اولویت کار بازرسان بهداشتی خواهد بود.

شکیبا تصریح کرد: تمامی تلاش ما این است امسال به گونه ای ویژه عمل کرده تا بتوانیم رضایت مسافران و شهروندان را جلب کنیم.

وی یادآور شد: در راستای برگزاری طرح بسیج سلامت نوروزی، مانور اکیپ های بهداشتی طی روزهای اخیر برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار