مدیرعامل آبفای هرمزگان از اجرای پروژه آب شیرین‌کن سیریک با صرف هزینه ۹۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبرداد و گفت: این پروژه تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
کد خبر: ۱۸۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 21 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین خادمی امروز در حاشیه بازدید استاندار از پروژه آبشیرین کن سیریک، از بهره‌برداری از این پروژه با ظرفیت تولید 3 هزار و 750 متر مکعب در شبانه روز، در سه ماه آینده  خبرداد و اظهارداشت: آب مورد نیاز شهروندان سیریکی، 3 هزار متر مکعب در شبانه روز است.
 
وی در ادامه بیان‌داشت: آب شرب شهروندان سیریک به میزان 950 مترمکعب در روز در حال حاضر از طریق خط انتقال آب راونگ جاسک تامین می‌شود.
 
مدیرعامل آبفای هرمزگان تصریح کرد: اجرای پروژه آب شیرین کن سیریک با صرف هزینه90 میلیارد ریال اعتبار از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شده که تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
خادمی، به مشکل کمبود آب در شهرستان سیریک اشاره داشت و بر احداث هرچه سریع تر پروژه آبشیرین کن این شهرستان تاکید کرد.
 
وی در ادامه از تکمیل عملیات لوله‌گذاری خط دریایی این پروژه به طول بیش از یک کیلومتر (1050 متر) خبرداد و ابرازداشت: مراحل بتن ریزی بخش نهایی حوضچه خشک و شستشوی سیستم آب شیرین کن نیز در حال اجراست.
 
مدیرعامل آبفای هرمزگان در پایان گفت: این پروژه بر اساس برنامه زمانبندی سرمایه‌گذار، این طی 90 روز آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار