معاون فرهنگی وزیرعلوم:
معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: همه برادر هستیم و نباید اجازه دهیم جریان های تخریبی در کشور راه بیفتد.
کد خبر: ۱۸۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 22 February 2016
به گزارش تابناک قم، سید ضیاء هاشمی درکنگره ملی شهدای دانشجوی مدافع حرم درپردیس فارابی قم دانشگاه تهران افزود: دراین شرایط باید با همت واحده و وحدت حرکت کنیم تا کشور و جامعه ما سربلند بماند. 

وی ادامه داد: باید با آرمان های شهدا تجدید عهد کنیم که بر راه آن ها پایدار خواهیم بود، آنان برای دفاع از حریم دین اسلام به مسیر سعادت دست یافتند و از دانشگاه که کانون علم و دین و مجاهدت و شهادت است به سمت خدا کوچ کردند.

معاون وزیر علوم دانشجویان شهید مدافع حرم را ازنخبگان دانشگاهی عنوان کرد و گفت: دانشجوی شهید از حریم علم در میدان جهاد دفاع کردند. 

هاشمی ابراز داشت: فرهنگ شهادت فرهنگ برکت است لذا همواره باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه داریم و مقام جانبازان و ایثارگران را ارج نهیم. 

وی افزود: دانشجویان شهید مدافع حرم از سکوی دانشگاه به آسمان شهادت پر کشیدند و پس از علم در حریم خودسازی و نثارجان خود توفیق پیدا کردند. 

هاشمی گفت: آنان در دفاع مقدس از حریم وطن و اینک در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) جان خود را فدا کردند و در این راستا ما باید حافظ راه و مسیر شهادت باشیم. 

وی ابراز داشت: شهدای دانشجوی مدافع حرم توفیق یافتند مسیر تحصیل، دانشگاه و علم را از مسیر شهادت و مجاهدت جدا نکنند و شهید خورشید جاویدی است که در دل ها تابیده است و باید از راه و پیام شهدا درس بگیریم. 

وی افزود: باید از شهدای حرم فرا گیریم که اگر دنبال سعادت، پیشرفت و کمال هستیم راه ما راه مجاهده و شهادت است و اگر در این راه توفیقی می خواهیم باید وحدت کلمه داشته باشیم. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار