کد خبر: ۱۸۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 22 February 2016


اصناف و بازاریان شهرستان نظرآباد روز دوشنبه با شرکت در یک همایش بزرگ، آمادگی خود را برای حضور یکپارچه در انتخابات هفتم اسفند ماه اعلام کردند.

به گزارش ایرنا،در این همایش رؤسای اتحادیه های تولیدی و توزیعی و نمایندگان دستگاه های اداری در سالن همایش های اتاق اصناف شهرستان نظرآباد بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان تاکید کردند.

حجت اله صادقی فرماندار نظرآباد سخنران این همایش ، اصناف و بازاریان را انسان هایی متعهد، ولایتمدار و حساس به سرنوشت کشور دانست و گفت: با تدابیر اتخاذ شده روز هفتم اسفند شاهد انتخاباتی پرشور خواهیم بود.

فرماندار نظرآباد اظهار کرد: کلیات نظام و سرنوشت آینده کشور در این انتخابات رقم خواهد خورد و با توجه به پیروزی برجام آرامش کشور و نا امنی های کشورهای منطقه ، این انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است از سوی دیگر دشمن چشم به این انتخابات دوخته است.

وی گفت: همه اولویت کشور در حال حاضر انتخابات است و باید با ایجاد امید و انگیزه و نشاط یک انتخابات سالم, پرشور و حضور حداکثری داشته باشیم .

وی بابیان اینکه پیروزی برجام یک نعمت بزرگ برای مردم ایران بود گفت: باید قدر این موهبت الهی را دانست .

فرماندار نظرآباد گفت: قدم بعدی پس از به فرجام رسیدن برجام، حضور حداکثری در انتخابات است و با حضور حداکثری و آگاهانه خود در این انتخابات پیام جدی و روشن دیگری به دشمن خواهیم داشت که با وجود همه فشارها و تحریم ها مردم ما همچنان همراه نظام ،رهبر و دولت خود هستند.

وی تصریح کرد: شما بازاریان با ارائه خدمات با کیفیت به مردم، امید و نشاط را در مردم تقویت کرده وبرای حضور اگاهانه و حداکثری تأثیر بسزایی خواهید داشت.

صادقی گفت: همه تلاش هیئت اجرایی و فرمانداری ایجاد بستر مطمئن برای افزایش کیفیت کار و حفظ حقوق رأی دهندگان و رأی گیرندگان است.

مهدی مهرپویا رئیس اتاق اصناف شهرستان نظرآباد در همایش اصناف ، انتخابات وحماسه سیاسی شهرستان نظرآباد با اشاره به نقش اصناف در انتخابات اظهار داشت : اصناف وبازاریان قشر مهم وبزرگی از جامعه ما هستند وهمیشه ودر همه عرصه ها در صحنه حضور داشته اند وقطعا حضور آنها در انتخابات همراه و همدوش سایر اقشار جامعه می تواند تاثیر مهمی در نتیجه انتخابات وبالطبع سرنوشت کشور داشته باشد .

وی خطاب به اصناف گفت: نیمی از جمعیت شهرستان در حوزه کاری شما واقع شده و قشر انبوهی از شما آرامش را در بازار برقرار کرده اید و برای این امر نیاز است اتحادیه و هیئت مدیره، برنامه مشخص و مدونی را برای نظارت خود و صنف مربوطه داشته باشند.

وی افزود: بعضی از اتحادیه ها از درآمد و بودجه چندان مناسبی برخوردار نیستند وما قصد ادغام ویاحذف این اتحادیه ها را نداریم و باید با حمایت سایر اتحادیه ها بتوانیم نسبت به حفظ وافزایش درآمد پایدار این واحدها اقدام کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار