کد خبر: ۱۸۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 22 February 2016

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز گفت: 3 هزار و 825 بانوی سرپرست خانوار در این استان حق بیمه تامین اجتماعی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان البرز، علی سالارکیا با بیان اینکه 3 هزار و 825 بانوی سرپرست خانوار در این استان حق بیمه تامین اجتماعی دریافت کردند، اظهار داشت: بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون رقمی معادل 26 میلیارد ریال بابت حق بیمه تأمین اجتماعی این زنان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بانوان سرپرست خانوار مشمول از سن 35 تا 50 سال هستند که پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی این افراد با هدف تأمین آتیه و بهره‌مندی آنها از مستمری بازنشستگی، انجام می‌شود.

سالارکیا گفت: با توجه به اهمیت توسعه کارآفرینی و فراهم کردن امکانات لازم برای گسترش فعالیت اقتصادی مددجویان پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی طرح‌های موفق خودکفایی نیز در دستور کار قرار دارد و اکنون در حال انجام است.

وی افزود: اکنون این نهاد در سرفصل‌های اشتغال، درمان، پرداخت کمک هزینه معیشت، خرید، ساخت و تعمیرات مسکن ، پرداخت کمک هزینه جهیزیه وازدواج، امور فرهنگی و تحصیلی و تسهیلات کارگشایی به مددجویان تحت حمایت خود خدمات ارائه می‌کند.

سالارکیا تأکید کرد: این نهاد با اجرای طرح‌های مختلف سعی دارد پس از ایجاد اشتغال و کسب استقلال اقتصادی خانواده‌ها، آنها را از چرخه حمایت خارج کند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز بیان کرد: توفیق در ارائه خدمات بهتر به نیازمندان جامعه مستلزم همکاری و همیاری آحاد مردم نوعدوست است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار