معاون حمایت و سلامت کمیته امداد فارس گفت: در سال جاری نیز نزدیک به 14 هزار خانوار به دلیل توانمند شدن از زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان فارس خارج‌ شده و با تمهیدات انجام‌ شده تعداد دیگری از نیازمندان جایگزین آنان شده‌اند.
کد خبر: ۱۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵ 05 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از فارس،عباس شکری اظهار داشت: عیدی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی فارس معادل یک ماه مستمری به تفکیک خانواده‌های یک، دو، سه، چهار و پنج نفره به بالا بوده که به‌ حساب آنان واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای توانمندسازی مددجویان، کمیته امداد فارس در پایان هر ماه به افراد بی‌سرپرست خانواده و نیز کسانی که به هر دلیلی توان تأمین نیاز خانواده خود را ندارند کمک‌ معیشت پرداخت می‌کند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان فارس تصریح کرد: مددجویانی که درآمدشان جوابگوی هزینه زندگی آنان نیست مشمول طرح پرداخت عیدی به جامعه هدف هستند.

شکری بیان داشت: میزان مستمری پرداخت شده به مددجویان این نهاد مردمی از ابتدای سال گذشته تاکنون 756 میلیارد و 212 میلیون و 720 هزار ریال بوده که به‌طور متوسط هر ماه 8 میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز نزدیک به 14 هزار خانوار به دلیل توانمند شدن از زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان فارس خارج‌ شده و با تمهیدات انجام‌ شده تعداد دیگری از نیازمندان جایگزین آنان شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان فارس بیان داشت: شناسایی نیازهای واقعی خانواده‌های زیرپوشش شامل مسکن، اشتغال، خدمات بازنشستگی، بیمه و رفع مشکل ویژه مددجویان و نیز توانمندسازی از دیگر رویکردهای این نهاد مردمی نیز در سال جاری است.

برچسب ها: کمیته امداد ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار