آجرلو با بیان این که در زمان حضور وی و رشید جلالی بحث های بسیاری بین ایشان صورت می گرفت یادآور شد: ما بحث های زیادی با یکدیگر داشتیم، اما بحث ها و دعواهای ما بر سر چگونگی پیشرفت پروژه ها بود و این بحث ها برای منافع شخصی مان نبود.
کد خبر: ۱۸۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 23 February 2016
فاطمه آجرلو با حضور در ستاد رشید جلالی ضمن اعلام حمایت همه جانبه از وی از مردم شهرستان‌های کرج، فردیس،اشتهارد و بخش آسارا و همچنین تمام فعالان ستادهای خود خواست تا با اتکال به خداوند متعال و عزمی جدی زمینه حضور رشید جلالی در مجلس دهم را فراهم کنند.
در این همایش که با حضور صدها تن از شهروندان و حامیان رشید جلالی در ستاد انتخاباتی وی برگزار شد، رشید جلالی طی سخنانی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی تجلی گاه اراده مردم در تثبیت مردم سالاری دینی است اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید مملو از نمایندگانی باشد که رفتار و منش اسلامی آنان در تمامی شئون رفتاری‌شان متبلور باشد نه اینکه محل تجمع و حضور افرادی شود که امروز به نام اتحاد در صدد فربه کردن افرادی باشند که تخلفات اقتصادی و رانت خواری‌های آنان زبان زد خاص و عام شده است.
وی با تاکید بر اینکه کرج امروز نیازمند همت بیش از پیش برای رشد و تعالی در همه حوزه‌های خدمت‌رسانی است، افزود: این خدمت رسانی در سایه رانت و ویژه خواری ها میسر نخواهد شد و در این انتخابات با انتخابی صحیح باید خط باطلی بر این جریان خزنده و فربه شده کشید.
در این همایش بزرگ، فاطمه آجرلو نیز در سخنانی با اشاره به شرایط ویژه کرج در شرایط فعلی اظهار داشت: ما در شهری زندگی می کنیم که بزرگترین و مهمترین پژوهشگاه‌های کشور را در اختیار دارد و به طور حتم در چنین شهر مردمانی زندگی می کنند که اهل تحقیق، رصد، حق بینی و حق گویی هستند و این شهر، شهری نیست که سرنوشتش را به دست هر کسی بسپارد.
وی افزود: ما باید اتفاقات سال 82 به این سو که در کرج رخ داده است را رصد کنیم. در شهر کرج مردان بزرگی حضور داشتند که جانشان را فدای این انقلاب کردند، اما چگونه شده است که سرنوشت شهرمان در اختیار کسانی است که بزرگتین افتخارشان وحدت بین دو نفر است. آیا وحدت آنها زمینه رشد این منطقه را ایجاد کرد و آیا این وحدت، وحدت در اصولشان بود یا وحدت در کسب منافعشان؟ 
آجرلو گفت: قطعا مردم ، پاسخ مدیران غیر پاسخگو را بزودی خواهند داد و امروز سکوت کردن در مقابل از بین رفتن حقوق مردم خیانت به خون شهدا است. 
نماینده سابق کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بحث زر و زور و تزویر یک بحث ولایی است تصریح کرد: مبارزه با زر و زور و تزویر در راستای حفاظت از خون شهدا است و  ما وارث شهری هستیم که سرداران بزرگی را تقدیم نظام و کشور کر دو سکوتی که در حال  حاضر در شهر وجود دارد در حال خفه کردن شهر است و من قبلا هم گفته ام که شهر من لال شده است. این شهر همان شهری است که برای تحقق اهدافش یکپارچه فریاد بود.
وی خاطرنشان کرد: تمام زحمات استان شدن البرز را ما کشیدیم، اما آقایان این دستاورد را به نام خودشان زدند. برای من این مسئله مهم نیست. مهم این است که توانستیم خدمتی برای مردم این منطقه انجام دهیم اما قرار بود استان شدن البرز نردبانی برای توسعه یافتگی این منطقه شود، اما عده ای علاقه دارند کرج همچنان در زمینه های مختلف شهری عقب افتاده باشد. من دلیل این مسئله را می دانم، کسانی که دوست ندارند کرج پیشرفت کند به این خاطر است که این شهر حیاط خلوت منافع آنها است. 
آجرلو با بیان این که در زمان حضور وی و رشید جلالی بحث های بسیاری بین ایشان صورت می گرفت یادآور شد: ما بحث های زیادی با یکدیگر داشتیم، اما بحث ها و دعواهای ما بر سر چگونگی پیشرفت پروژه ها بود و این بحث ها برای منافع شخصی مان نبود. 
نماینده سابق کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که در حال حاضر با یک جامعه جوان روبرو هستیم گفت: جامعه جوان نیازمند اشتغال است، اما اشتغال با حرف زدن به وجود نمی آید. در همین شهر با تبدیل فرودگاه پیام به یک فرودگاه مسافربری می شد فرصت های شغلی بسیاری را ایجاد کرد؛ زمانی که ما در مجلس بودیم منطقه ویژه اقتصادی را ایجاد کردیم و گام بعدی این بود که پروازهای داخلی را از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه پیام منتقل کنیم، ما فرودگاه پیام را به عنوان زیرساختی برای حل معضل اشتغال در نظر گرفته بودیم و امکانات آن را نیز مهیا کرده بودیم.
وی درباره طرح احداث پارک جنگلی گفت: این طرح را  در 4 هزار هکتار مصوب کرده بودیم و این طرح دارای بودجه ملی بود، چرا آقایان جوابی برای حدف بودجه های ملی ندارند؟ مترو کرج 560 میلیون دلار بودجه مصوب دارد، چرا نتوانستند حتی یک ایستگاه در این سال‌ها احداث کنند؟ تنها کاری که انجام دادند دعوا بر سر انتخاب پیمانکار بود.
آجرلو افزود: برای این که بتوانیم شهرمان را نجات دهیم باید ازخودمان و منافعمان بگذریم. خدا شاهد است که در زمان حضورم در مجلس تمام تلاشم را در جهت آبادانی کرج انجام دادم. ضمن این که می توانم ادعا کنم که سالم تر از آقای رشید جلالی از حیث اقتصادی و از حیث پایداری در اصول ندیده ام. 
نماینده اسبق کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مقابله با زر، زور و تزویر نوعی امتحان است اظهار داشت: مهم این است که در این امتحان و آزمایش سربلند بیرون بیاییم. 
وی با اشاره به اینکه کرج در زمینه طلاق در سطح کشور رتبه اول را در اختیار دارد گفت: مهمترین عامل طلاق بیکاری است، این در حالیست که ما تمامی زیرساخت های اشتغال را در اختیار داریم. با بخل در واگذری ها اجازه ندادند اقتصاد این استان شکوفا شود و در کنار آن معضل بیکاری حل شود، چرا که رشد اقتصاد ارتباط مستقیمی با اشتغال دارد.  پالایشگاهی که در اشتهارد احداث شده است 3 سال معطل اخذ سهمیه نفت خام است در صورتی که این پالایشگاه می تواند بیشتر از 1000 فرصت شغلی ایجاد کند، متاسفانه اراده و عرضه ای برای گرفتن حق مردم وجود ندارد. 
آجرلو تصریح کرد: کسانی که به برجام رای داده بودند تا دیروز آن را پنهان می کردند اما امروز دم از موافقت با برجام می زنند، البته ما مخالف برجام نیستیم و برجام مورد نظر مقام معظم رهبری را عین تعالی و توسعه می دانیم. اما وظیفه مجلس بود که آن بندها را به برجام اضافه کند، چرا مقام معظم رهبری باید خودشان مجبور شوند بندهایی را به برجام اضافه کنند؟ ایشان نباید در چنین مسائلی هزینه شوند.
ما باید شجاعترین کاندیداها را به مجلس بفرستیم. باید در راستای ولایت هزینه داد، در این راستا هم رد صلاحیت هزینه چندانی محسوب نمی شود چرا که ما تمام زندگی مان فدای رهبری و ولایت است.
نماینده اسبق کرج در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این ایام ما باید بیدار باشیم و کسانی را که چهل روز جبهه بودند اما به اندازه چهل سال خاطره تعریف می کنند را از جایگاه تصمیم گیری خارج سازیم. ما باید رزمنده ای را به مجلس بفرستیم که شهر را از لال بودن نجات دهد و مثلث زر و زور و تزویر را در هم شکند و یک بار دیگر شاهد شکوفایی خدمت در کرج باشیم و امروز کسی جز رشید جلالی یارای این ماموریت خطیر نخواهد بود.
گفتنی است پس از پایان این همایش ، کلیه ستادهای انتخاباتی فاطمه آجرلو در کرج، فردیس ، اشتهارد و آسارا فعالیت رسمی خود را برای رشید جلالی آغاز کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار