نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه ساری و میاندورود
نامزد اصولگرای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه ساری و میاندورود گفت: مشکل اقتصادی مردم با جدی گرفتن به اقتصاد مقاومتی حل می‌شود.
کد خبر: ۱۸۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 24 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، منصورعلی زارعی در اجتماع بزرگ مردم ساری با اشاره به اینکه انقلاب به هیچکس بدهکار نیست و این ما هستیم که به انقلاب بدهکاریم، اظهار کرد: ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی در مرکز استان تنها راه توسعه مازندران است.

وی با اعلام اینکه برای توسعه اقتصادی و معیشتی و فرهنگی در ساری و مناطق تابعه آن نیاز به سبک زندگی جهادی داریم، بیان داشت: حمایت از فعالان اقتصادی در بخش‌های کشاورزی، دریا و جنگل راه تحقق اقتصاد مردمی است.

زارعی افزود: راه‌های ثروتمند شدن جوانان ساری و توابع آن از طریق جنگل، دریا و کشاورزی تامین می‌شود.

نامزد اصولگرای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه ساری و میاندورود تصریح کرد: گفتمان ما همان گفتمان امام و شهداست، همان گفتمانی که امام آن را ترجمه کرده است و عنوان کردند که انقلاب اسلامی نجات‌دهنده همه مستضعفان جهان است.

وی ادامه داد: امام راحل برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناختند و همواره می‌گفتند که به من رهبر نگویید به من خدمتگزار مردم بگویید.

زارعی خاطرنشان کرد: ملت ایران در همه شرایط از تمام امتحانات سربلند بیرون آمده‌اند و در مقابل فتنه‌های داخلی و خارجی به‌خوبی ایستادگی کردند و اصول مبارزه با استکبار را هرگز رها نکرده‌اند.

نامزد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با بیان اینکه نباید هشدارهای رهبری را درباره جریان نفوذ نادیده بگیریم، گفت: جریان نفوذ همان نااهلانی هستند که قصد دارند تا در سیستم مدیریتی کشور به‌ویژه در مجلس رخنه کند تا به مملکت آسیب برسانند.

وی با اعلام اینکه از اصلی‌ترین وظایف نمایندگان مجلس پیگیری حقوق مردم است، اظهار کرد: نمایندگان به‌واسطه قدرتی که از رای مردم به دست می‌آورند باید در دفاع از حقوق مردم تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

زارعی با اشاره به اینکه مشکل اقتصادی مردم حل نمی‌شود مگر فرمان مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم، افزود: مازندران با دارا بودن جنگل و دریا و مناطق گردشگری و داشتن کشاورزی نباید از توسعه عقب بماند.

نامزد اصولگرای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه ساری و میاندورود گفت: مهم‌ترین چالش ما درست کار نکردن مدیران است که در این باره نمایندگان باید در نظارت درست عمل کنند و با نظارت خود به مدیران اجازه کارهای حاشیه‌ای ندهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار