مسئولان گروه های سیاسی، احزاب و تشکل های استان قم ، آحاد مختلف مردم را برای حضور باشکوه و گسترده در انتخابات سرنوشت ساز هفتم اسفندماه سال جاری دعوت کردند.
کد خبر: ۱۸۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۶ 25 February 2016
به گزارش تابناک قم، این افراد از مردم خواستند با حضور پرشور و دشمن شکن خود و مطالعه و تحقیق دقیق در مورد کاندیدا، افراد اصلح و کارآمدتر را هم برای مجلس شورای اسلامی و هم مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنند.

*محمد عرب رئیس حزب موتلفه اسلامی استان قم در این زمینه گفت: از مردم عزیز ایران اسلامی تقاضا داریم به صورت پرشور در انتخابات هفتم اسفندماه شرکت و حضور به هم رسانند.
وی ادامه داد: شرکت و حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح، سیلی محکم دیگری به دشمنان است، حزب موتلفه اسلامی همه آحاد مردم را به شرکت در انتخابات روز جمعه انداختن رای خود به صندوق ها، دعوت می کند.
وی گفت: مردم ما باید به دنیا نشان دهند که از جمهوری اسلامی و ولایت فقیه پشتیبانی می کنند و دشمنان ما نیز در نتیجه این حضور، ناامید خواهند شد.

*ابوالفضل کاویانی رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان قم نیز در این زمینه گفت: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان قم از همه عزیزان و همشهریان تقاضای حضور و مشارکت فعالانه در انتخابات و انتخاب انسان های شایسته و توانمند را دارد.
وی ادامه داد: ما معتقدیم که هر زمانی که حضور مردم پای صندوق های رای پرشور و پررنگ بوده، مجلسی متشکل از انسان های فرهیخته، توانا و باسواد که در راستای خواسته های مردم حرکت می کنند، شکل گرفته است.
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: هر زمان که حضور مردم در صحنه کمرنگ بود، افرادی وارد مجلس و مراکز قانونگذاری شدند که درک لازم را از اوضاع و مسائل کلان کشور و تصمیم گیری هایی که منافع ملی در آن لحاظ شده باشد، را نداشتند. لذا تقاضا می کنیم از همه مردم عزیز با حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، گام بزرگی در راه اصلاح امور کشور بردارند.

*رئیس شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم نیز در این زمینه گفت: انتخابات تزریق خون در کالبد نظام است و هر اندازه انتخابات پرشورتر و حضور مردم در صحنه گسترده تر باشد، برای تقویت نظام، قدرت امنیت کشور و رضایت ولی فقیه بیشتر است.
وی ادامه داد: حضور باشکوه مردم در انتخابات همچنین باعث یاس و ناامیدی دشمنان و خنثی کردن توطئه های آنها خواهد شد، و انتخابات هفتم اسفند با حضور مردم، برگ برنده دیگری در جهت تقویت و حفظ نظام اسلامی است.

*حجت الاسلام والمسلمین محمد شاهمرادی رئیس بسیج مدرسه فیضیه و دارالشفاء در این زمینه گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، بر همه ایرانیان عرفا، شرعا و عقلا واجب است که در انتخابات شرکت کنند.
وی ادامه داد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای ما تکلیف آور است و همه ما در مقابل خون شهدای انقلاب، جانبازان و شهدای مدافع حرم در این موقعیت حساس، مسئولیت داریم و از طلاب و روحانیون، و مردم عزیز درخواست می کنم که در در صحنه حضور پیدا کنند.

*محمد خونچمن دبیر کل حزب جوانان ایران اسلامی کشور و از فعالان سیاسی قم نیز گفت: مردم باید با همه توان و امکانات خود تلاش کنند تا انتخابات به صورت حداکثری برگزار شود.
وی ادامه داد: مشارکت گسترده مردم در صحنه تنها راه حفظ و استمرار نظام جمهوری اسلامی است و بقای نظام در گرو حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای می باشد.
خونچمن گفت: مردم با شرکت در انتخابات به نامزدهایی که می توانند سرنوشت کشور و نظام را آنگونه که خواست اکثریت می باشد رقم زنند رای دهند.

*سید مهدی محدث دبیرتشکل مدیریت مسجد محور استان قم نیز گفت: ملاک اصلی ما همیشه باید قرآن و سیره پیامبر اسلام (ص) باشد و مردم ایران باید برای یاوری از مظلوم و اعلام برائت از ظلم و ظالم، مشارکت صد در صدی در صحنه داشته باشند.
وی گفت: باید از همه ظرفیت ها برای پرشور کردن و حضور گسترده مردم در انتخابات استفاده کرد و همه مردم عزیز در هفتم اسفندماه پای صندوق های رای بیایند.

*مهندس مهدی فراهانی عضو هیات رئیسه شورای مشورتی اصلاح طلبان قم و معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه نیز گفت: انتخابات به عنوان یکی از بزرگترین میراث های گرانبهای انقلاب اسلامی و یادگار حضور حماسی مردم در شکل گیری نهضت اسلامی به رهبری امام راحل و تشکیل جمهوری اسلامی بر پایه آرای مردم می باشد.
وی ادامه داد: هر چه حضور مردم در پای صندوق های رای باشکوه تر و گسترده تر باشد، اقتدار و امنیت ملی کشور تثبیت و الگوی مردسالاری دینی بر پایه حق انتخاب مردم نیز به منصه ظهور خواهد رسید.
وی گفت: انتخاب کردن و انتخاب شدن حقی مسلم الست که باید مردم از آن استقبال کنند وهمه سلیقه ها، اندیشه ها و گروه های درون نظام باید در صحنه حاضر شوند، هر چه پیوند بین مردم و حاکمیت انسجام بیشتری داشته باشد، مردم برای حل مشکلات جامعه، چشمگیرتر در صحنه ها حضور خواهند داشت. 

*محمد خواجه ثانی مسئول انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم نیز گفت: ما از دانشجویان سراسر کشور می خواهیم با حضور در این انتخابات علاوه بر اینکه از حق خود مبنی بر تعیین مسولان کشور برخوردار شوند، از حضور افراد سیاست زده و هیجان طلب که به کشور آسیب می زنند، نیز جلوگیری کنند. 

*رئیس هیات فرهنگی مذهبی فدائیان ولایت قم نیز گفت: ملت ایران خصوصا برای حماسه بزرگ و تاریخی انتخابات هفتم اسفند خود را آماده و دشمنان انقلاب و نظام را ناکام و باعث خوشحالی دوستان انقلاب شوند.
حسین عاشوری ادامه داد: مردم با حضور خود در صحنه انتخابات به کاندیدای اصلح و نیروهای مخلص و شایسته رای دهند، ولی مهمترین اصل حضور پرشور مردم در صحنه است. 
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه( جمعه هفته جاری) برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار