ورزشکارانی که اغلب مازندران را فقط در حد ویلای بابلسر، جنگل عباس‎آباد بهشهر یا جنگل سیسنگان می‎شناختند، امروز تصاویر خود را در لیست حامیان کاندیداها می‎بینند...
کد خبر: ۱۸۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 26 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، ماجرای طرفداری چهره‎های سیاسی و ورزشی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هرچند در ادوار گذشته نیز مرسوم بوده اما در این دوره به حدی رسید که هر کاندیدا در تبلغیات خود لیستی از ورزشکاران مورد حمایت خود منتشر کرده بود.
ورزشکارانی که اغلب مازندران را فقط در حد ویلای بابلسر، جنگل عباس‎آباد بهشهر یا جنگل سیسنگان می‎شناختند، امروز تصاویر خود را در لیست حامیان کاندیداهایی می‎بینند که قرار است مشکلات اقتصادی فرهنگی اشتغال یا ازدواج مردم مازندران را حل کند.
از ورزشکاران فعلی کشور مانند بهداد سلیمی قهرمان فوق سنگین وزنه‎برداری جهان تا چهره‎های محبوب دهه پنجاه فوتبال ایران مانند علی پروین و یا مهدی فنونی‎زاده و سهراب بختیاری‎زاده که در سال‎های بعد فعالیت داشتند اما در این بین اظهارنظر عجیب علی پروین در مورد علت حضور خود در مازندران و حمایت از برخی کانیدیداها قابل توجه است!
وی که با حضور در ستادها و میتینگ نامزدها از نامزدهای مختلفی در حوزه‎های متنوع حمایت کرده درباره این تنوع حزبی نامزدهای مورد حمایتش می‎گوید:«اولا که همه باید در انتخابات شرکت کنند تا در سرنوشت کشورشان اثرگذار باشند اما من فقط در دفتر گروهی از دوستان حاضر در انتخابات حاضر شدم که می شناختم‎شان و به توانایی‎های شان اعتقاد داشتم. من خط سیاسی را نمی‎دانم و فقط سعی کردم به دوستانی سر بزنم و خسته نباشید بگویم که آنها را می شناختم.»
نکته جالب دیگر اینکه علی پروین در دو حوزه انتخابیه مازندران قول رای دادن به دو کاندیدای مجلس داده و از سومین نامزد نیز اعلام حمایت کرده است !! و سوال اینجاست علی پروین چند شناسنامه دارد؟
دیروز در شبکه‎های مجازی پیامی منتشر شد که آمار مرگ طرفداران انتخاباتی را به دو نفر افزایش داد.
""در جریان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی، امروز دو تن از حامیان ..... کاندیدای مجلس در مسیر جاده ساری - تاکام به کام مرگ رفتند.
خبرها حاکی است که ...... نامزد انتخابات مجلس از مرکز استان- در روستای دارابکلای میاندورود مراسم انتخاباتی برگزار کرده بود که این دو تن جهت انتقال ناهار از جاده تاکام به سمت ساری تصادف کرده و یکی از آنها فوت شد و دیگری نیز به شدت آسیب دیده و در کما به سر می‎برد.""
پیش از این نیز شایعه مشابه برای فردی منتشر شد که بر اساس آن، وی در حین نصب داربست و بنر در حوزه قائمشهر سقوط کرد و جان سپرد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار