220 فعال رسانه ای اعم از خبرنگار، تصویر بردار و عکاس خبری، حماسه پرشور مردم استان قم در انتخابات امروز را پوشش خبری و تصویری می دهند.
کد خبر: ۱۸۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 26 February 2016
به گزارش تابناک قم، سید رضا علیزاده طباطبایی رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان قمهمزمان با برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: 10 گروه خبری خارجی از رسانه هایی چون فرانس پرس، الجزیره و الکوثر نیز امروز در شهر قم حضور یافته اند و حضور مردم قم در انتخابات را پوشش خبری می دهند.

وی یادآور شد: گروه های رسانه ای خارجی تنها می توانند در محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) اقدام به فعالیت خبری کنند.

وی گفت: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قم تسهیلات لازم را برای خبرنگاران و عکاسان خبری برای پوشش خبری اخذ آرا از مراجع عظام تقلید و علمای برجسته حوزه علمیه قم مهیا کرد.

طباطبایی افزود: هم چنین تعدادی از خبرنگاران رسانه های گروهی هم اکنون در محل ستاد انتخابات استان قم حضور دارند و آخرین اخبار این ستاد را برای رسانه های خود مخابره می کنند.

وی ابراز داشت: امسال با هماهنگی صدا و سیمای استان قم علاوه بر صندوق های مستقر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، دو صندوق مسجد نبی اکرم(ص) منطقه آذر و دو طفلان مسلم در منطقه نیروگاه قم به صورت زنده حماسه پرشور حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شبکه های استانی و ملی پخش می کنند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 612 شعبه اخذ رای شامل 79 شعبه سیار و 533 شعبه ثابت استان قم در حال برگزاری است.

768 هزار و 730 تن از مردم قم واجد شرایط رای دادن در این انتخابات هستند که باید از میان 63 نامزد مجلس شورای اسلامی، سه نماینده و از میان سه نامزد مجلس خبرگان رهبری نیز یک نماینده را در قم انتخاب کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار