با حذف نام کاندیدای طیف قالیباف در مشهد روی داد ؛
باوجود عدم اعلام نام نامزدهای منتخب مردم در پایتخت معنوی ایران توسط استاندار خراسان رضوی و نیز فرماندار مشهد یکی از خبرگزاری ها اقدام به انتشار نام 5 کاندیدای صدرنشین طی جدولی خاص نمود درحالیکه نامزد نزدیک به طیف دکتر قالیباف که در همه آمارهای غیررسمی از رای بالایی برخوردار بوده، در این لیست، حذف شده است.
کد خبر: ۱۸۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 27 February 2016
به گزارش تابناک رضوی ، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در برنامه زنده تلویزیونی اشاره امروز گفت: این دوره حدود 12 درصد رشد آرا در مشهد را شاهد بودیم و این درحالیست که دوره پیش که حدود 923 هزار رای داشتیم اعلام آرا در مشهد حدود 3 روز به طول انجامیده بود و ما نیز فردا صبح یکشنبه نتایج نهایی را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
 
وی البته با اشاره به آمارها و آرای اعلامی در این ساعات را غیر رسمی و تخلف خواند و خواستار پرهیز از چنین اقداماتی شد.
 
همچنین فرماندار مشهد نیز گفت: در حال حاضر از 1159 شعبه اخذ رأی تا دقایقی پیش، آرای 544 شعبه مشهد و 50 شعبه کلات تاکنون ثبت سامانه شده و رای 565 شعبه هنوز در حال ثبت است که به سامانه تجمیع آرا در وزارت کشور متصل است و تا نهایی نشود جمع آرا را به ما نشان نمی‌دهد.
 
این اظهارات رضا منصوری درحالیست که یکی از خبرگزاریهای رسمی کشور با اعلام اسامی منتخبان مشهد اقدام به حذف نام نامزد مورد حمایت طیف دکتر قالیباف در مشهد علیرغم کلیه اخبار غیر رسمی از آرا تاکنون، نمود.
 
این خبرگزاری در  بخش نتایج رسمی شمارش آرا که بنر آن در بالای خروجی این خبرگزاری قرار گرفته (از طریق آیکون نقشه) نام 5 نامزد را به عنوان نامزدهای راه یافته به مجلس آورده است.
 
همچنین این خبرگزاری در  مطلبی با عنوان ” اعلام نتایج غیر رسمی انتخابات + جدول” درحوزه انتخابیه مشهد و کلات نام  های بحرینی، قاضی زاده، پژمان فر، جواد کرمی قدوسی و امینی را قرار داده است.
 
فرماندار مشهد همچنین با بیان اینکه مشهد شعبه‌های اخذ رأی بسیار زیادی دارد، عنوان کرد: با توجه به تعداد تعرفه‌های اخذ شده مدت زمان بیشتری لازم است تا نتیجه نهایی اعلام شود.
 
منصوری تصریح کرد: نتیجه شمارش آرای این دوره از انتخابات مجلس تا آخر شب یا اول صبح فردا اعلام خواهد شد و تا آخرین صندوق در سامانه به ثبت نرسد امکان اعلام نتایج آرا را نداریم.
 
فرماندار مشهد با اشاره به مشارکت 60 درصدی مردم مشهد در انتخابات عنوان کرد: آمارهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند صحت ندارد، تا پایان انتخابات آمار تجمیع به سامانه جامع انتخابات کشور که خروجی آن بسته است وارد می‌شود.
 
وی با اشاره به شمارش آرای انتخابات مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: 3454 شعبه اخذ رأی در استان فعال بودند که 1003 شعبه آن نیز در مشهد مستقر بوده است که حدود 60 صندوق از آرای خبرگان رهبری هنوز ثبت نشده که پس از تجمیع امشب نتایج اعلام می شود.
 
منصوری اظهار امیدواری کرد : تا فردا صبح نتایج قطعی اعلامی می شود.
 
این گزارش حاکیست، پس از پایان فرآیند رای گیری نتایج آرا با تنوع زیاد و به سرعت در شبکه های مختلف اجتماعی و رسانه ها منتشر شد درحالیکه ای کاش با پیش بینی قبلی، آمار و آرا در فواصل مشخص زمانی توسط مبادی رسمی اعلام می‌شد و مسئولان زحمتکش این انتخابات پرشور، اقدام به شفافیت هر چه بیشتر و جلوگیری از موج بروز شایعات و اخبار غیررسمی و محدود به حوزه هایی خاص می نمودند.
 
گفتنی است تابناک رضوی عکس‌هایی از این جدواول و اعلام مشخصات نامزدهای منتخب توسط این خبرگزاری را دارد که به جهت پرهیز از هرگونه سوءتفاهم و نشر بیشتر فعلا از انتشار آن معذوریم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
بی اخلاقی و نامردی می کنه.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
مشهد مطمئنا به طور کامل به دور دوم کشيده خواهد شد. مگر اين که ....
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
با این نمایندگان مشهد .عقب ماندگی رشد فرهنگی و سیاسی من مشهدی رو نشون میده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار