رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس از انجام روکش آسفالت تونل شهری و پل های انتهای آن خبرداد و گفت : این طرح ملی تا پایان سال جاری به طور کامل اجرا و به روی مسافران گشوده می شود.
کد خبر: ۱۸۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 28 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، رضا کاوه افزود : با بهره برداری از این طرح دیگر شاهد معضل ترافیک خودروهای در حال گذر از پایتخت و استان های شمالی به شهر چالوس را نخواهیم بود.


وی با بیان آنکه این طرح همزمان با ساخت آزاد راه تهران - شمال به منظور توسعه زیرساخت ها و کاهش آلاینده های زیست محیطی و نیز رفع معضل ترافیک در شهرهای گردشگرپذیرغرب مازندران درسال 1388 اجرا شد ، ادامه داد : طبق وعده مسئولان قرار بود این طرح را که حدود 190 میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شده بود به مدت سه سال به بهره برداری برسد که این مهم در موعد مقرر محقق نشد.

رئیس اداره راه وشهرسازی چالوس در خصوص بازگشایی مسیر قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال ، خط شمال به جنوب آن نیز گفت : این مسیرارتباطی که ماه جاری در محدوده روستای سینوا یعنی حدفاصل تونل ها به علت ریزش گل و لای ناشی از بارندگی از بالادست به سطح جاده بسته شده بود ، پیمانکارمربوطه درحال مرمت و ایمن سازی این نقطه حادثه سازاست. 


کاوه افزود : بزودی تا قبل از آغاز تعطیلات نوروزی نیز سعی می شود خط شمال به جنوب این آزاد راه به روی مسافران باز شود.


شهرستان گردشگرپذیر چالوس به عنوان پل ارتباطی استان های البرز ، گیلان و مازندران در تمامی فصول بویژه نیمه نخست سال جزو یکی از شهرستان های پرترافیک کشور است که چنین وضعیتی بنوعی با نارضایتی بیشترمسافران، گردشگران داخلی و خارجی و نیز مردم این منطقه همراه بوده است. 


بنا به آمار رسمی ، مازندران بیش از 10 هزار کیلومتر راه دارد که از این میزان 36 کیلومتر آزاد راه ، 667 کیلومتر بزرگراه ، 542 کیلومتر راه اصلی ، بیش از یکهزار و 201 کیلومتر راه فرعی و هفت هزار و 708 کیلومتر راه روستایی است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار