رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه اعلام کرد: حدود 60 درصد از واجدین شرایط رای در استان کرمانشاه، در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کردند.
کد خبر: ۱۸۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 28 February 2016
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه اعلام کرد: حدود 60 درصد از واجدین شرایط رای در استان کرمانشاه، در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کردند.

یوسف شاه حسینی روز یکشنبه با حضور در ستاد انتخابات استان و در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع یک میلیون و 507 هزار و 595 واجد شرایط رای در استان کرمانشاه، 902 هزار و 612 نفر آرای خود را به صندوق ها ریختند.

شاه حسینی گفت: با توجه به انسجام و همفکری میان مسئولان و برگزارکنندگان انتخابات و نیز اشتیاقی که در جامعه وجود داشت، خوشبختانه انتخابات با روندی خوب و با کمترین مشکل برگزار شد.

وی همچنین در مورد اعتراض نامزدها گفت: براساس تبصره یک از ماده 58 قانون انتخابات، کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت دارند، می توانند ظرف هفت روز پس از اتمام رای گیری، شکایت خود را به دبیرخانه شورای نگهبان اعلام کنند.

به گفته این مسئول، در استان کرمانشاه تاکنون شکایتی از سوی نامزدها دریافت نشده اما یکی از نامزدها قرار است شکایت کتبی خود را اعلام کند که تا این لحظه چنین نامه ای به دبیرخانه نرسیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه همچنین در مورد زمان برگزاری دور دوم انتخابات که قرار است در 2 حوزه کرمانشاه و سنقروکلیایی برگزار شود، گفت: براساس قانون وزارت کشور و شورای نگهبان ظرف یکماه پس از اعلام نتایج دور اول و تایید آن، زمان برگزاری دور دوم را مشخص می کنند که به احتمال زیاد، نیمه نخست اردیبهشت خواهد بود.

در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی شش نفر از هشت نماینده استان کرمانشاه برگزیده شدند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شیخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
حسن سلیمانی رای مردم را میخرید
مردم هرسین برای اعتراض درب فرمانداری تجمع کرده اند
مردم هرسین یک نفر را با پنجاه میلیون تومان پول جعلی که بروز انتخابات رای حسن سلیمانی رای میخرید دستگیر کرده بودند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار