هشتمین نمایشگاه استانی کتاب یزد که آخرین نمایشگاه استانی کتاب مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در سال جاری است، فردا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 28 February 2016
به گزارش تابناک یزد، سیصد و چهارمین نمایشگاه استانی کتاب و هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد از 10 تا 16 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برگزار می‌شود.
در هشتمین دوره نمایشگاه استانی کتاب یزد 504 ناشر 45 هزار و 750 عنوان کتاب را در 305 غرفه عرضه می‌کنند. 57 ناشر لاتین و عرب نیز 14 هزار عنوان کتاب را به نمایش خواهند گذاشت.
از استان یزد نیز 16 ناشر آثار خود را به صورت مستقیم به نمایش خواهند گذاشت. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند در بخش فروش متمرکز، 30 ناشر حضور خواهند داشت.
 مبلغ 700 میلیون تومان بُن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد از طریق بانک صادرات مستقر در نمایشگاه، میان بازدیدکنندگان با ارائه کارت ملی توزیع می‌شود.
نقد و بررسی کتاب، شاهنامه‌خوانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی نقش حجاب و عفاف، شبکه‌های اجتماعی، کارگاه تصویرگری کتاب کودک، شب شعر، نشست مطالعه و کتابخوانی از دیدگاه قرآن و احادیث، نشست بررسی وضعیت مطالعه در کودکان کار، ویژه‌برنامه ثبت خاطرات اولین کتابی که خواندم، شعرخوانی ناشران استان با حضور محمدعلی بهمنی، کارگاه آموزشی فرهنگی انقلاب، مسابقه کتابخوانی و جنگ شادی کتاب و کودک از جمله برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.
به نقل از خبرگزاری رسا، هشتمین نمایشگاه استانی کتاب یزد، به همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 10 تا 16 اسفندماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و 30 دقیقه و عصرها از ساعت 16و 30 دقیقه تا 21 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار