با صدور مجوز رسمی هیئت نظارت بر مطبوعات هفته‌نامه توسعه اردبیل به جمع نشریات محلی استان اردبیل پیوست تا در پیشخوان دکه‌های مطبوعاتی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۸۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 29 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حالی به هفته‌نامه توسعه اردبیل در زمینه اجتماعی و سیاسی مجوز انتشار داده شد که در سال جاری صدور مجوزها برای درخواست‌کنندگان نشریات محلی و استانی شدت گرفته و با عناوین مختلف همچون رفاقت، تریبون آزاد، آسمان اردبیل، آذر یورد و ... در سال جاری مجوز انتشار صادر شده است.

پروانه انتشار هفته‌نامه توسعه اردبیل با رویکرد اجتماعی و سیاسی و ترکیب انتشار هفتگی با گستره توزیع استان اردبیل به نام علیرضا وکیلی از فعالان رسانه‌ای سیاسی و فرهنگی در حالی صادر شد که این نشریه قرار است به زودی اولین شماره خود را با مدیر مسئولی و صاحب امتیازی علیرضا وکیلی کارشناس ارشد علوم سیاسی انتشار داده و اولین شماره آن روی دکه‌های مطبوعاتی و پیشخوان‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیرمسئول و صاحب امتیاز این نشریه به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: تلاش خواهم کرد تا به شکل منظم و آراسته هفته‌نامه توسعه اردبیل را انتشار دهم تا با عهد و پیمانی که با مخاطبانمان می‌بندیم بتوانیم کیفی‌ترین مطالب را در عرصه اطلاع‌رسانی آنها قرار دهیم.

علیرضا وکیلی که پیش از این نمایندگی و سرپرستی چندین روزنامه سراسری را در کارنامه خود دارد، افزود: ایجاد فضای باز و نقادانه برای مطبوعات و اهالی رسانه و خبرنگاران می‌تواند فضای استان اردبیل را در مسیر درست و منطقی توسعه قرار داده و هدایت کند.

پروانه انتشار هفته‌نامه توسعه استان به شماره 77006 و به تاریخ 26 بهمن ماه توسط هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت ارشاد صادر شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پناهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
به جناب وکیلی و اهل قلم استان تبریک عرض میکنم.
آرزوی توفیق و سربلندی دارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار