کوثری در گفت و گو با تابناک:
کوثری بیان کرد: به طور کلی انتظار این روند را در انتخابات تهران نداشتیم. ما 18 به 17 و یا 13 به 17 را داشتیم اما نه همه لیست را! در هر صورت این مردم هستند که حرف آخر را می زنند و تعیین کننده هستند و ما هم به رای مردم احترام می گذاریم. چرا که مردم به مشارکت خود سبب سربلندی نظام شدند.
کد خبر: ۱۸۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 29 February 2016

تابناک تهران- «امکانات و نفرات دولتی در پیروزی سی نفر تهران نقش بسزایی داشته است. این که دولت دقیقا یک روز مانده به انتخابات پول هنگفتی برای تامین اجتماعی در اختیار تامین اجتماعی برای افراد تحت پوشش قراردهد، هرچند نفس کار درست بوده و افراد زیر پوشش تامین اجتماعی به این مبالغ نیاز داشته اند اما از این مساله استفاده ابزاری و سیاسی شده است اما مکانات دولتی برای لیست تهران یک امتیاز محسوب می شد.»

این بخشی از گفت و گوی اسماعیل کوثری نماینده مجلس نهم است که موفق به کسب رای لازم برای ورود به مجلس دهم نشد.

او در ادامه این گفت و گو می افزاید: این که آقای حداد عادل در تهران ابتدا نفر سوم بوده بعد هفتم شده و سپس به سی و یکم رسیده، قابل تامل است و جای بررسی دارد. هرچند ما خلق این حماسه را به مردم تبریک و به برگزار کنندگان انتخابات چه اجرایی و چه نظارتی دست مریزاد می گوییم اما این مساله را نیز در نظر باید داشت.

کوثری بیان کرد: به طور کلی انتظار این روند را در انتخابات تهران نداشتیم. ما 18 به 12 و یا 13 به 17 را داشتیم اما نه همه لیست را! در هر صورت این مردم هستند که حرف آخر را می زنند و تعیین کننده هستند و ما هم به رای مردم احترام می گذاریم. چرا که مردم به مشارکت خود سبب سربلندی نظام شدند.

منبع: تابناک
برچسب ها: کوثری ، روند ، انتخابات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار