رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: 150 نانوایی روز اول فروردین 95 کشیک خواهند بود.
کد خبر: ۱۹۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 01 March 2016
کمال الماسی در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: اتحادیه نانوایان زنجان برای تامین نان مایحتاج مسافران نوروزی و همچنین ارائه خدمات به آنها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعات در عید نوروز ایجاد نانوایی‌های کشیک نوروزی است، تصریح کرد: در همین زمینه هماهنگی‌‎های لازم با واحدهای نانوایی انجام شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با تاکید بر اینکه کشیک‌های نوروزی هر سال در روز اول فروردین انجام می‌شود، اضافه کرد: در همین زمینه امسال 90 نانوایی در مناطق شهری کشیک خواهند بود.

وی با بیان اینکه کشیک‌های نانوایی بیشتر در مناطق شلوغ و مناطقی که مسافر رفت و آمد دارند، ایجاد خواهد شد، افزود: در مناطق روستایی نیز 60 واحد نانوایی کشیک نوروزی در اول فروردین‌ماه خواهند داشت.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان خاطر نشان کرد: از روز دوم فروردین‌ماه همه نانوایی‌های زنجان باز بوده و پخت خواهند داشت.

الماسی در ادامه مجموع واحدهای نانوایی فعال در زنجان را 600 واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد 160 واحد آزادپز هستند.

وی با بیان اینکه واحدهای نانوایی زنجان شامل سنگک، لواش، بربری، واحد شیرمال‌پزی و ... است، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت کیفی نان تولیدی در زنجان مطلوب است.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با اشاره به بازرسی‌های روزانه از واحدهای نانوایی به منظور پخت بهتر نان گفت: همچنین در ایام عید نیز بازرسی‌های ویژه از واحدهای نانوایی برای رعایت بهداشت و همچنین کیفیت انجام خواهد شد.

الماسی با تاکید بر اینکه تأمین نیازهای مسافران، شهروندان و ایجاد رضایت در بین آنها مهم‌‎ترین هدف اتحادیه نانوایان است، گفت: اتحادیه نانوایان همه تلاش خود را برای تامین رضایت مسافران و شهروندان عزیز زنجانی انجام خواهد داد.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر به اندازه نیاز شهروندان واحد نانوایی در زنجان فعال است، تصریح کرد: در صورتی که شهرکی نانوایی نداشته باشد، پروانه جدیدی برای فعالیت واحد نانوایی صادر نمی‌شود، بلکه واحدهایی که متقاضی باشند به مناطق نیازمند نانوایی انتقال داده می‌شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار