مدیرکل کمیته امداد مازندران
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: 8 هزار و 275 مددجو کمیته امداد استان از تسهیلات بانکی و وام ضروری کم‌بهره استفاده کرده‌اند.
کد خبر: ۱۹۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱ 02 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، تیمور طهماسب‌پور با اعلام اینکه ایتام مازندران دارای حامی هستند، اظهار کرد: 4 هزار و 826 یتیم در مازندران را 27 هزار و 42 حامی حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هر یتیم دارای 6 حامی است، افزود: در 10 ماهه امسال 84 میلیارد ریال از حامیان به ایتام کمک رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران بیان کرد: به‌طور میانگین هر ماه به حساب هر یتیم یک‌ میلیون و 740 هزار ریال واریز می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون 400 نوعروس یتیم مورد حمایت حامیان قرار گرفتند، گفت: حامیان 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به نوعروسان یتیم کمک کردند.

طهماسب‌پور با اشاره به اینکه 934 یتیم کمیته امداد مازندران در طرح آتیه قرار گرفتند، ادامه داد: هر ماه 20 هزار تومان برای آینده مطلوب ایتام پس‌انداز می‌شود.

وی بهره‌مندی از تسهیلات بانکی را از دیگر خدمات کمیته امداد استان به مددجویان عنوان کرد و یادآور شد: 8 هزار و 275 مددجو کمیته امداد از تسهیلات بانکی و وام ضروری کم‌بهره استفاده کردند و از ابتدای امسال تاکنون 27 میلیارد و 493 میلیون ریال در حوزه فرهنگی هزینه شده است.

طهماسب‌پور با بیان اینکه 4 هزار و 200 طرح خوداشتغالی برای 4 هزار و 207 خانواده مددجو در 10 ماهه امسال در استان اجرا شد، اظهار کرد: در اجرای طرح اشتغالزایی 12 درصد انحراف داشته و 2/1 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته‌ایم.

وی افزود: 62 درصد از طرح خوداشتغالی در بخش خدمات صنعتی، 27 درصد کشاورزی، سه درصد فرش‌‌بافی و یک درصد در بخش شیلات بوده است و مهارت‌آموزی هم در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در پایان گفت: برای اشتغال مددجویان اراضی شیب‌دار و کم بازده بالادست مازندران شناسایی و زیر کشت رفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار