مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: در دومین روز از هفته منابع طبیعی بوستان خبرنگار در شهر کرمانشاه و در صورت همکاری شهرداری افتتاح و نهال‌کاری می‌شود.
کد خبر: ۱۹۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 02 March 2016
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: در دومین روز از هفته منابع طبیعی بوستان خبرنگار در شهر کرمانشاه و در صورت همکاری شهرداری افتتاح و نهال‌کاری می‌شود.

مراد شیخ‌ویسی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به نام‌گذاری روز دوم هفته منابع طبیعی با عنوان رسانه و فرهنگ‌سازی اظهار داشت: افتتاح بوستان خبرنگار توسط اداره کل منابع طبیعی در این روز پیشنهاد شده است که موافقت شهرداری جهت تعیین محل احداث بوستان ضرورت دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به روز نخست هفته منابع طبیعی در پانزدهم اسفند ماه گفت: این روز با حضور ادارات عضو نهضت سبز، دانش‌آموزان و دیگر تشکل‌های مردم نهاد جشن درختکاری در پردیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می‌شود.

شیخ‌ویسی عنوان روز سوم هفته منابع طبیعی را حفاظت و قانون اعلام و بیان کرد: در این روز مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، بسیج عشایر، بسیج سازندگی، سازمان دانش‌آموزی، هلا‌ل احمر و یگان حفاظت که به نوعی همیار طبیعت هستند برگزار می‌شود و نیروهای حفاظت مشترک برای جنگل گردشی و اقدامات حفاظتی به محل‌های بحرانی اعزام می‌شوند.

وی  پیرامون برنامه روز چهارم هفته منابع طبیعی با عنوان آموزش، پژوهش و نیروی انسانی گفت: در این روز مدرسه سبز شهری و مدرسه طبیعت نیز با حضور مسئولان آموزش و پرورش و تشکل‌های مردم نهاد درختکاری می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از برگزاری مراسم غرس نهال در اردوگاه شهید رجایی و پخش برنامه در سه استان به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم که نوزدهم اسفند ماه برگزار می‌شود نماینده ولی‌فقیه، استاندار و دیگر مسئولان اجرایی حضور دارند.

شیخ‌ویسی بازدید از طرح بین‌المللی منارید را یکی از برنامه‌های هفته منابع طبیعی در روز بیستم اسفند ماه بیان کرد و افزود: این روز با عنوان آبخیزداری با مشارکت مردم نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه هفته منابع طبیعی در روز جمعه بیست و یکم اسفند ماه پایان می‌یابد، عنوان کرد: درختکاری در این روز که آموزه‌های دینی و سازمان‌های مردم نهاد نام گرفته است، درختکاری با حضور اداره کل اوقاف و امور خیریه، حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار