مراسم نمادین جشن نیکوکاری در دبستان پسرانه هدایت زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 02 March 2016
مراسم نمادین جشن نیکوکاری، در دبستان پسرانه هدایت، با حضور جمعی از مسئولان کمیته امداد، آموزش و پرورش و دانش‌آموزان برگزار شد.

در این مراسم که به نشانه آغاز جشن‌های نیکوکاری بود، دانش‌آموزان هدایای نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به خانواده‌های نیازمند اهدا کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در این مراسم در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: امسال بیست و ششمین سال برگزاری جشن نیکوکاری روزهای 12، 13 و 14 اسفند ماه برگزار می‌شود.

رضا حسنلو با بیان اینکه جشن نیکوکاری با همکاری کمیته امداد، همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و اولیا و مربیان برگزار می‌شود، افزود: در روز 13 اسفند ماه نیز پایگاه‌های کمیته امداد با همکاری سازمان بسیج مستضعفین، مساجد و مراکز نیکوکاری، صدا و سیما برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این سه روز کمک‌های مردمی در قالب هدایای نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری می‌شود و بر اساس نیازهای خانواده‌های نیازمند در اسرع وقت بین آنها توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز مطابق سنوات گذشته از ظرفیت مساجد و مراکز نیکوکاری نیز استفاده لازم به عمل خواهد آمد، گفت: در این زمینه پایگاه‌های جشن نیکوکاری در مساجد نیز دایر خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در پایان ضمن تقدیر از حضور و همدلی مردم استان زنجان در طرح‌های مختلف کمیته امداد طی سال جاری بیان کرد: امیدواریم در جشن نیکوکاری نیز با حضور باشکوه مردم سالی سرشار از شادی برای خانواده‌های نیازمند رقم بزنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار