کد خبر: ۱۹۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 03 March 2016


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از آغاز به کار چهار نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا دراین استان خبر داد.

اسماعیل معمارپور روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا، افزود: از این تعداد، یک نمایشگاه در کرج و بقیه در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و فردیس راه اندازی شده است.

وی بااشاره به اینکه نمایشگاه های بهاره بسیاری ازمایحتاج شب عید مردم را تامین می کنند، یادآورشد: دراین نمایشگاه ها بیش 960غرفه جانمایی شده است .

وی خاطرنشان کرد: ازمجموع غرفه های جانمایی شده دراین نمایشگاه ها ، 30 غرفه به صورت رایگان دراختیار اداره کل بهزیستی استان البرز قرارگرفته تا کارآفرینان مددجو تحت پوشش این اداره کل بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند .

به گفته وی دراین نمایشگاه ها اقلام مورد نیاز مردم از قبیل پوشاک، کیف و کفش، گوشت، مرغ ، ماهی، لبنیات ، برنج و خشکبار با 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه شده است .

وی افزود: دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز خود و جلوگیری از افزایش قیمت ها و کنترل بازار بواسطه افزایش تقاضا در این ایام از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه ها است.

معمارپوردرخصوص مدت زمان برگزاری نمایشگاه های بهاره استان البرز اظهار کرد که این نمایشگاه ها تا 22 اسفند ماه جاری فعال خواهد بود.

وی تاکید کرد: بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت بطور مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی منطقه نظارت کرده و با هرگونه تخلف با قاطعیت برخورد می کنند.

وی یادآور شد: تلفن 124 این سازمان به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و انتقادات مردم در زمینه تخلفات واحدهای صنفی استان است.

وی گفت : فعالیت این نمایشگاه ازساعت 10صبح الی 22 خواهد بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار