مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز ۱۲۹ نانوایی کشیک این استان به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۱۹۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 05 March 2016
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز ۱۲۹ نانوایی کشیک این استان به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مظفر رحمت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: تعداد نانوایی‌های کشیک نوروزی این استان جهت ارائه خدمت به مسافران و گردشگران، نسبت به سال گذشته که 120 نانوایی بوده افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه از هم اکنون خرید آرد توسط خبازان برای فعالیت در ایام نوروز وجود دارد خاطرنشان کرد: در مرحله نخست و با تشکیل جلسه‌ای 129 نانوایی کشیک تعیین شد با توجه به اینکه امکان افزایش این تعداد نانوایی‌ها دور از انتظار نیست.

رحمت‌آبادی پیرامون مکان نانوایی‌های کشیک استان کرمانشاه در ایام نوروز گفت: برای رفاه مسافران و گردشگران در این ایام، نانوایی‌ها در ورودی استان و مکان‌های گردشگری و پر تردد انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه آدرس و شماره تماس نانوایی‌های کشیک در اختیار ستادهای نوروزی قرار دارد، افزود: مسافران با مراجعه به ستادها و تماس با نانوایی‌های کشیک که تا ساعت 24 هر شب فعالیت دارند، نسبت به نوبت‌گیری و تهیه نان مورد نیاز خود اقدام کنند.

رحمت‌آبادی به نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها در ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: فعالیت نانوایی‌های کشیک از بیست نهم اسفند ماه تا پانزدهم فروردین ماه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت غله و خدمات بازرگانی و تعزیرات حکومتی رصد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار