کوهکن در گفت و گو با تابناک:
تابناک تهران- مجلس دهم در شرایط خاصی تشکیل می شود. مجلس دهم به گفته محسن کوهکن مجلس دهم در اختیار«میانه رو»هاست،البته اصولگراهای میانه رو.
کد خبر: ۱۹۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 05 March 2016
دهمین مجلس شورای اسلامی شرایطی تشکیل می شود که شرایط نامطلوب اقتصادی و در کنارآن نظارت بر اجرای برجام هر دو کارویژه این مجلس محسوب می شود.

نماینده اصولگرای مجلس هفتم در گفت و گو با تابناک بیان کرد: مجلس دهم با مجالس دیگر متفاوت است و در این خصوص نمایندگان باید دو مساله را مورد توجه داشته باشند. یکی پرهیزازوکیل الدوله شدن ودرسوی دیگر نیز پرهیز از اصطلاحا چوب لای چرخ  گذاشتن و مقابله با همه برنامه های دولت، چرا که قطعا دولت برنامه های مفید نیز دارد اما این نافی انتقاد و نظارت مجلس نباید باشد.

نماینده مردم لنجان در مجلس هفتم در ادامه می گوید: در خصوص آرایش سیاسی مجلس دهم باید مرحله دوم انتخابات در فروردین برگزار شود تا بتوان در این خصوص اظهار نظر کرد اما انچه مسلم است این که تفکر غالب مجلس دهم در اختیار اصولگراهای میانه رو ست.در واقع مجموعه میانه رو از نظر تعداد در اکثریت هستند و در مقابل آنها انحراف نیز وجود دارد که اگر این افراد قلیل بخواهند وارد دعواهای سیاسی و مطالباتی شوند که مطالبات مردم نیست باید نمایندگان از طرح این مسائل جلوگیری کنند چرا که در حال حاضر دغدغه اصلی مردم و متدینین مسائل فرهنگی و معیشتی و اقتصادی ست.

نماینده اصولگرای مجلس هفتم همچنین اظهار داشت: مساله بعدی که نمایندگان مجلس دهم باید در نظر داشته باشند،جایگاه و خاستگاه اصلی مجلس است که باید در بحث نظارتی و تقنین باید در هر دو مساله قوی و با قدرت نسبت به گذشته وارد شود.

کوهکن در پایان افزود: آنچه مسلم است این که برنده اصلی این انتخابات مردم هستند. با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند هر کس با نظام و رهبری هم زاویه دارد در این انتخابات شرکت کند وحضور 60درصدی مردم نشان از لبیک به این ندا بود که پیام و آثار مهمی هم برای نظام داشت.

منبع: تابناک
برچسب ها: میانه رو ، مجلس ، اصولگرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار