رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان ایلام از تشديد اقدامات پليس و اجراي طرح امنيت «محله محور» همزمان با تعطيلات نوروز 95 خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 06 March 2016
رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان ایلام از تشديد اقدامات پليس و اجراي طرح امنيت «محله محور» همزمان با تعطيلات نوروز 95 خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ «حسن کاظمي» اظهار کرد: نيروي انتظامي در حال حاضر به‌ جای تکیه‌ بر ابزارهاي سنتي، رويکرد جامعه‌محوری را در برنامه‌های خود پیش‌ گرفته و ضمن توسعه مستمر خدمات به دنبال جلب مشارکت آحاد مردم و ساير سازمان‌ها در جهت تحقق امنيت اجتماعي پايدار است.

 وي ادامه داد: امروز از پيوند مسئله پاسخگويي پليس و کارکرد جامعه‌محوری آن، نتيجه مؤثر و بسيار مناسبي پديد آمده که هويت مدني آن در روند افزايش رضایت‌مندی مردم تجلی‌ یافته است.

 ریيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي ايلام، جذب و به‌ کارگیری پليس افتخاري را نمونه بارز و عيني موفقيت در اجراي رويکرد جامعه‌محوری پليس اعلام و عنوان کرد: استقبال خوب شهروندان استان ايلام براي جذب در طرح پليس افتخاري يک حرکت ارزشي است که در آينده در روند نظم و امنيت عمومي نقش ارزنده‌ای را به دنبال خواهد داشت.

 کاظمی با تأکيد بر حضور پررنگ نيروي انتظامي در تعطيلات نوروز امسال گفت: با تشديد اقدامات پليس در اجراي طرح امنيت محله محور به دنبال آن هستيم که با استفاده از توان معتمدين و ریش‌سفیدان، تهديدها و چالش‌های هر محله را مشخص و با مشارکت ساکنان محله‌ها طرح‌های مناسبي را براي مهار و کنترل جرائم اجرا کنیم.

 وي برون‌سپاری بخشي از امنيت عمومي به موسسه‌های خدمات حفاظتي و مراقبتي را از جمله برنامه‌های پليس در ايام سال و به‌ ویژه ايام نوروز 95خواند و خاطرنشان کرد: اين موسسه‌ها برابر دستورالعمل‌های صادره از ناجا برابر قراردادهای موجود وظيفه مراقبت از ادارات دولتي و مجتمع‌های مسکوني را بر عهده‌ دارند./م



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار