فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف 15 هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 06 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ علیرضا قدیمی گفت: این میزان مواد محترقه در اجرای طرح نظارت و کنترل واحد های صنفی پلیس امنیت عمومی شهرستان و در جهت مقابله با تهیه و توزیع کنندگان این نوع مواد در سطح شهرستان بدست آمد.


وی افزود: طرح نظارت و کنترل واحدهای صنفی از سوی اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی به منظور حفظ امنیت عمومی در سطح شهرستان در آستانه چهارشنبه آخر سال اجرایی شده است.


به گفته وی ، در آستانه چهارشنبه آخر سال و در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار از جمله آتش سوزی و آسیب های جسمانی ، پلیس چالوس با جدیت با توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز در سطح شهرستان چالوس برخورد خواهد کرد.


فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به حوادث ناگوار و سوانح غیرقابل جبران سال گذشته به علت استفاده برخی افراد از مواد محترقه و آتش زا گفت: پلیس در راستای وظایف ذاتی و قانونی برای حفظ نظم و امنیت موجود در شهرستان با توجه به ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برنامه ریزی لازم را انجام داده است. 


سرهنگ قدیمی به والدین توصیه کرد ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به خرید و فروش مواد محترقه مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار