مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: نخستین بوستان خبرنگار به مساحت پنج هزار متر مربع در شهر کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۹۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 06 March 2016
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: نخستین بوستان خبرنگار به مساحت پنج هزار متر مربع در شهر کرمانشاه افتتاح شد.

مراد شیخ ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: امروز در دومین روز از هفته منابع طبیعی بوستان خبرنگار با همکاری شهرداری و اعضای کمیته نام‌گذاری پارک‌ها در منطقه الهیه این شهر افتتاح شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه بیان کرد: این بوستان به جهت قدردانی از خبرنگارانی که در همه صحنه‌ها  حضور فعال دارند افتتاح و با مشارکت جمعی از خبرنگاران نهال کاری شد.

شیخ ویسی با اشاره به اینکه شانزدهم اسفند ماه با عنوان روز رسانه و فرهنگ‌سازی نام‌گذاری شده است گفت: از پانزدهم تا بیست و یکم اسفند ماه هر روز به عنوان خاصی نام‌گذاری شده و اقداماتی نیز متناسب با همان روز انجام می‌شود.

وی به اقدامات روز سوم هفته منابع طبیعی با عنوان روز قانون اشاره کرد و افزود: فردا مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، بسیج عشایر، بسیج سازندگی، سازمان دانش‌آموزی، هلا‌ل احمر و یگان حفاظت که به نوعی همیار طبیعت هستند برگزار و از قضات نیز تجلیل می‌شود.

شیخ ویسی از غرس 400 نهال در دومین روز از هفته مذکور و در بوستان خبرنگار خبر داد و افزود: دیگر غرس نهال هفته درختکاری مربوط به روز پنجم این هفته و در اردوگاه شهید رجایی با پخش برنامه در سه استان به صورت ویدئو کنفرانس انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار