کد خبر: ۱۹۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 06 March 2016


معاون عمرانی وزیر کشور بر ارائه تسهیلات نوروزی توسط فرمانداری‌های سراسر کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هوشنگ خندان امشب در همایش ستاد مرکزی خدمات سفر کشور که به میزبانی استان البرز برگزار شد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و تعطیلات عید و آغاز سفرهای نوروزی لذا فرمانداری‌ها در سراسر کشور تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران را ارائه دهند.

وی افزود: فرمانداران باید از تمام توانمندی‌ها برای ارائه خدمات به مسافران استفاده کرده و با ارائه تسهیلات به مردم سفر خوبی را برای مسافران رقم بزنند.

معاون عمرانی وزیر کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به آخرین روزهای اسفندماه افزود: با ارائه تسهیلات و خدمات سفر در استان‌های مختلف می‌توانیم مسافران بسیاری را جذب کرده و همچنین مردم و مسافران نیز رضایت بیشتری را داشته باشند.

خندان خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که در روزهای پایانی سال و با هدف توسعه خدمات به مسافران باید انجام شود بررسی کمبودها و رفع نقاط ضعف در این زمینه است.

وی افزود: در این راستا با بازدیدهای میدانی که توسط شهرداران و اعضای ستاد دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام می‌شود باید تلاش شود تا خدمات سفر هماهنگ‌تر از سال‌های گذشته انجام شود و نقاط ضعف سال‌های گذشته نیز مرتفع گردد.

معاون عمرانی وزیر کشور در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه کشور ما دارای مکان‌های تاریخی و فرهنگی بسیاری است گفت: برای اینکه مردم، مسافران و گردشگران از وجود این گونه بناها مطلع شوند اطلاع رسانی در این خصوص باید به صورت ویژه انجام شود.

خندان بیان داشت: اطلاع‌رسانی از وجود مراکز فرهنگی و تاریخی در کشور باید بهبود پیدا کند و نقاط ضعف دراین زمینه به منظور جذب بیشتر گردشگر مرتفع شود.

وی تأکید کرد: بر اساس مصوبات دولت ستادهای اجرایی خدمات سفر موظف هستند عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرهای کوچک و بزرگ را مورد ارزیابی قرار دهند تا نقاط قوت و ضعف در مسافرت‌های نوروزی شناسایی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار