معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري هرمزگان گفت: در سال آينده 50 درصد از مديران ستادي استانداري هرمزگان و 35 درصد از كاركنان آموزش هاي مرتبط با امر به معروف و نهي از منكر خواهند ديد.
کد خبر: ۱۹۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 07 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علي رئوفي در جلسه شوراي امر به معروف و نهي از منكر استانداري هرمزگان بيان داشت: موضوع   امر به معروف و نهي از منكر از فرايض مهم ديني مي باشد كه بايد سرلوحه كار مسئولان قرار گيرد تا به عنوان يك الگو، پيشتاز ترويج اين امر  خطير ديني  باشند.
 
وی در ادامه به تشريح برنامه هاي شوراي امر به معروف و نهي از منكر استانداري هرمزگان پرداخت و افزود: در سال آينده 50 درصد از  مديران ستادي استانداري هرمزگان و 35 درصد از كاركنان آموزش هاي مرتبط با امر به معروف و نهي از منكر خواهند ديد.
 
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري هرمزگان خاطرنشان كرد: در سطح شهرستان هاي استان هرمزگان آموزش هاي مورد نياز مديران و كاركنان بخش هاي مختلف  در خصوص آشنايي با فريضه مهم امر به معروف و نهي از منكر توسط فرمانداري ها با دعوت از مدرسان مجرب صورت خواهد پذيرفت.
 
رئوفي بيان کرد: چهار كارگاه آموزشي در سال آينده  براي مديران كاركنان و خانواده هاي آنها با رويكرد روش شناسي امر به معروف  و نهي از منكر توسط اداره كل امور بانوان و خانواده استانداري هرمزگان برگزار خواهد شد.
 
رئيس شوراي امر به معروف و نهي از منكر استانداري هرمزگان تصريح كرد: كاركنان جديد الاستخدام استانداري هرمزگان نيز آموزش هاي لازم  را در خصوص فريضه مهم امر به معروف و نهي از منكر ، تكريم ارباب رجوع ، خدمات كشوري و آشنايي با حقوق و وظايفشان را خواهند ديد.
 
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري هرمزگان اضافه کرد: از ظرفيت فضاي رسانه اي  و مجازي نظير استفاده از اتوماسيون اداري ، شبكه هاي اجتماعي ، فضاي مجازي و اينترنت  در راستاي ترويج  مقوله مهم  امر به معروف و نهي از منكر استفاده خواهد شد.
 
رئوفي برگزاري نشست هاي توجهي  براي ائمه جماعات استانداري و شناسايي نخبگان و فرهيختگان تاثير گذار در حوزه امر به معروف و نهي از منكر را  از ديگر برنامه هاي شوراي امر به معروف و نهي از منكر استانداري هرمزگان براي ترويج فرهنگ مهم امر به معروف و نهي از منكر عنوان کرد.
 
وی گفت: تهيه مقالات پژوهشي توسط دانشجويان و نخبگان با محوريت فريضه مهم امر به معروف و نهي از منكر  از ديگر برنامه هاي شوراي امر به معروف و نهي از منكر استانداري هرمزگان  در راستاي ترويج اين فريضه مهم ديني مي باشد.
 
رئيس شوراي امر به معروف و نهي از منكر استانداري هرمزگان افزود: فعاليت هاي فرهنگي  مديران بخش هاي مختلف  استان در حوزه امر به معروف و نهي از منكر مورد نظارت و ارزيابي قرار خواهد گرفت و از مديران فعال در اين حوزه تجليل به عمل خواهد آمد.
 
رئوفي بیان کرد: جزوات آموزشي براي معرفي مصاديق امر به معروف و نهي از منكر  در نظام اداري  توليد و چاپ و در اختيار مديران و كاركنان  بخش هاي مختلف اداري استان قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار