حجت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهور ایران در جمع مردم استان یزد در محل امیرچقماق گفت:استان یزد اولین استانی است که آب خلیج فارس به آن می رسد و چهار هزار میلیارد تومان برای این طرح اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۱۹۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 07 March 2016
به نقل از خبرنگار تابناک یزد، در این سفر ۴۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۹۷۰ میلیارد تومان در استان یزد اجرایی خواهد شد.
رییس جمهور گفت:اختصاص ۵۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه و راه آهن، اختصاص ۱۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی بویژه طرح های نوین آبیاری از جمله این طرح هاست.همچنین ۱۶۹ میلیارد تومان اعتبار برای بخش آب، برق و عمران شهری، ۸۵ میلیارد تومان برای بخش علمی، فرهنگی، گردشگری، دفاع مقدس و ایثارگران ، ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۸ پروژه ورزشی استان اختصاص خواهد یافت. 7 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان شهید صدوقی و دانشکده طب سنتی، ۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح ویژه مشارکت جامع در طرح های زیست محیطی، ۲۳۷ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع شرکت های وزرارت نفت برای تکمیل گازرسانی نیز اختصاص خواهد یافت.
رییس جمهور همچنین از اختصاص ۴۲۵ میلیارد تومان از محل منابع سازمان تامین اجتماعی برای طرح بهداشتی، درمانی و ۹۵ میلیارد تومان اعتبار از محل وزارت ارتباطات برای اجرای طرح پروژه فناوری و ارتباطی برای استان یزد خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار