نمایشگاه های اتومبیل فاقد مجوز در سطح محدوده منطقه 2 شهر تهران پلمب شد.
کد خبر: ۱۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 06 April 2015

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، براساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها درخصوص مزاحمت اصناف برای ساکنان و شهروندان و به دنبال دستور شهردار منطقه 2 پیرامون بررسی وضعیت نمایشگاه های اتومبیل سطح محدوده، اقدامات لازم در راستای جمع آوری اطلاعات و مستندات در این باره آغاز شد.

براساس این گزارش، پس از انجام بررسی های لازم، ماموران اجرایی و بازرسی نسبت به پلمب نمایشگاه های فاقد مجوز در سطح خیابانهای اصلی اقدام کردند.

این گزارش می افزاید: طرح جمع آوری نمایشگاههای مزاحم و لوکس فروشان همچنان از سوی بازرسی منطقه 2 در حال پیگیری است و در صورت مشاهده موارد خارج از قانون گزارشات لازم به شهرداران نواحی به منظور تعیین تکلیف ابلاغ خواهد شد.

شهردار منطقه 22 از راه اندازی سایت کمپوست با ظرفیت تولید ماهانه یک و نیم تن کود خالص در محدوده شمال غرب پایتخت خبر داد.

قاسم مولایی افزود: این سایت با 150 متر مربع مساحت و چهار متر قابلیت جانمایی پنج دستگاه تولید کمپوست را دارد که تاکنون سه دستگاه آن خریداری شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های کمپوست دارای 2 مخزن جداگانه بوده و قابلیت تبدیل 200 لیتر زباله تر به کود خالص در طول 14 روز را دارد گفت: هر یک و نیم تن کود کمپوست بدست آمده، قابلیت ترکیب با شش تن خاک و غنی سازی آن را دارد.

به گفته شهردار منطقه 22، دستگاه کمپوست تهیه شده قابلیت نصب در برجهای مسکونی را نیز دارد و یک دستگاه آن می تواند زباله های تر 200 واحد با سرانه سه نفر را به کود خالص تبدیل کند.

مولایی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح آسمان آبی، زمین پاک و تفکیک از مبدا زباله صورت می گیرد.

طرح کمپین آسمان آبی، زمین پاک از آذر ماه سال گذشته با ارتقای رفتارهای ترافیکی و فرهنگ سازی درخصوص تفکیک زباله از مبدا در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار