فرمانده انتظامی استان گفت: سرمايه اجتماعی پليس در سايه اعتماد و مشارکت مردم شکل می گيرد.
کد خبر: ۱۹۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 07 March 2016
فرمانده انتظامی استان گفت: سرمايه اجتماعی پليس در سايه اعتماد و مشارکت مردم شکل می گيرد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار منوچهر امان اللهی امروز در جمع کارکنان انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: سرمايه اجتماعی پليس در سايه اعتماد و مشارکت مردم شکل می گيرد و اعتماد، بزرگ ترين سرمايه اجتماعی پليس است.

وی افزود: رعايت اخلاق اسلامی توسط نيروي پليس، زمينه ساز جلب اعتماد عمومی و مشارکت و همکاری مردم با اين نيرو است و بايد به اين مساله توجه جدی شود.

وی با بيان اين که قاطعيت در اجرای قانون از جمله وظايف نيروی انتظامي است، تصريح کرد: بايد تلاش و جديت پليس بر اين باشد تا با رعايت قوانين و مقررات به طور کامل و قانون مدارانه، زمينه اعتماد مردم را به ناجا افزايش داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در کنار اين شاخصه ها، نظم و انضباط و آراستگی کامل نيز جزء مواردی است که در صورت رعايت توسط پرسنل مي تواند اعتماد و وثوق مردمی را به همراه داشته باشد و زمينه ايجاد جامعه ای سالم و ايمن را با همکاری و مشارکت مردم فراهم آورد.

سردار امان الهی نيروی انتظامی را خدمتگزار جامعه نام برد و گفت: هدف نيروی انتظامی کسب رضايت مندی مردم و پاسخگويی مناسب به نيازهای آنان است.

وی، توجه نيروی انتظامی به مقوله فرهنگ سازی در راستای جلب مشارکت و اعتماد عمومی مهم دانست و عنوان کرد: ارائه آموزش های همگانی توسط پليس به روش های مختلف، موجب افزايش آگاهی و ارتقاء سطح دانش عمومی در زمينه های پيشگيری، کنترل و مبارزه با جرايم و پديده های نا امنی می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: نيروی انتظامی در سال های اخير با اجرای برنامه های مختلف و متعدد آموزشی_ اجتماعی علاوه بر مقابله و مبارزه با هنجارشکنان، رويکرد جامعه محورانه را در پيش گرفته که اعتماد مردم مهمترين دستاورد اين رويکرد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار