اعضای شورای اسلامی شهر یزد با لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی برتمدید مهلت تخفیف عوارض شهروندان یزدی تا پایان سال موافقت کردند.
کد خبر: ۱۹۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 11 March 2016
به گزارش تابناک یزد، اعضای شورای اسلامی شهر یزد با لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی برتمدید مهلت تخفیف عوارض شهروندان یزدی تا پایان سال موافقت کردند.
به گزارش همشهری، شهرداری در لایحه‌ای از اعضای شورای اسلامی شهر یزد خواست با توجه به تعیین مهلت تخفیف عوارض برای مودیان یزدی در دهه فجر، این مهلت برای صرفه و صلاح شهرداری و با توجه به استقبال شهروندان تا پایان سال تمدید شود که این لایحه در شورای اسلامی شهر یزد بررسی شد و به تصویب رسید.
 شهردار یزد در این جلسه شورای شهر گزارشی از اقدامات شهرداری از جمله خرید نردبان هیدرولیکی برای سازمان آتش نشانی، توافقات صورت گرفته برای ساخت مجتمع تجاری سیتی سنتر و ارسال مدارک و مستندات برای کمیسیون ماده 5 برای دریافت مجوزهای لازم، وصول عوارض وحقوقات شهرداری از یکی از مجتمع‌های پذیرایی شهر و جمع‌آوری بنرهای نصب شده غیرمجاز در شهر ارائه کرد.
«محمدرضا عظیمی‌زاده» همچنین درباره ایجاد زیرگذر راه‌آهن در کنار مخازن شرکت نفت در انتهای بلوار 17 شهریور وضرورت ایجاد آن توضیحاتی ارائه کرد. در این جلسه مقرر شد با توجه به اهمیت ایجاد این گذر، پیگیری‌های لازم از سوی شهرداری به عمل آید تا اداره کل راه آهن استان به تعهداتش برای ایجاد این گذر، عمل کند.
به گزارش همشهری یزد،  «سید محمدعلی پاکنژاد» یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد هم در این جلسه با اشاره به کاهش بارندگی‌های استان در سال جاری، از اعضای شورای اسلامی شهر خواست با برگزاری جلساتی با حضور مسئولان و صاحب نظران درباره باروری ابرهای استان هم‌اندیشی شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
اقای پاکنژاد بحث باروری ابرها بحث بسیار پیچیده ای است ضمن اینکه تنها بوسیله باوری ابرها امکان ایجاد بارندگی وجود ندارد چرا که پارامترهای جوی مهم دیگری نیز در زمان باروری ابرها نقش دارند همانگونه که جهت باروری و کاشت جنین زن نابارور شرایط خاصی را باید در نظر گرفت و عواملی مهم دیگری در باروری این گونه زنها نقش دارند و تنها به کاشت جنین نمی توان اکتفا کرد چرا که بحث اصلی موضوعات بعد از کاشت جنین است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار