رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید در موضوع تکریم بیمار، قم الگو باشد و به گونه‌ای با بیماران و همراهان در مراکز درمانی برخورد شود که به بهترین شکل ممکن تکریم شوند.
کد خبر: ۱۹۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 10 March 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی‌خواه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اجرای طرح سفیران محبت در مراکز درمانی یکی از نیازها بود که خوشبختانه شاهد اجرایی شدن این طرح در قم هستیم.

وی گفت: جایگاه معنوی قم موجب شده تا شاهد قداست این شهر باشیم و از این رو نیاز است که همواره با اجرای طرح‌های مختلف به گسترش مسائل معنوی اهتمام داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن گفت: در تقابل با این شبیخون باید تلاش بیشتری داشته باشیم و اجازه ندهیم که دشمن به اهداف خود برسد و جوانان ما را از معنویت دور کند.

دکتر ایرانی‌خواه گفت: دشمن از طریق فضای مجازی در تلاش است تا پیام خود را برساند و باید ما نیز تلاش کنیم تا با پیام‌های جذاب جلوی تبلیغات منفی دشمن را گرفته و اجازه ندهیم به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: این یک فریضه بسیار مهم و اساسی است و نباید از آن غفلت کنیم و بکوشیم تا همواره این فریضه واجب در جامعه گسترش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ایشان تاکید بسیاری بر موضوع امر به معروف و نهی از منکر دارند و می‌فرمایند که باید این فریضه را یاد بگیریم و این یادگیری نشان می‌دهد که نوع و مدل بیان کردن امر به معروف و نهی از منکر نیز بسیار مهم است و نباید به گونه‌ای باشد که اثر معکوس بگذارد.

ایرانی‌خواه عنوان کرد: موضوع تکریم بیمار و همراهان آن امر بسیار مهمی است که به آن تاکید داریم و باید به بهترین شکل ممکن با بیمار و همراهان آن برخورد شود.

وی افزود: باید در موضوع تکریم بیمار، قم الگو باشد و به‌گونه‌ای با بیماران و همراهان در مراکز درمانی برخورد شود که به بهترین شکل ممکن تکریم شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار