رییس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز گفت:اگر کاستی در تفاهم نامه است با زبان انصاف و یا همان نقد مشفقانه و به دور از هر گونه سیاه نمایی واقعیت ها رابیان کنند و پیروزی بزرگ ملت ایران را به سرانجام برسانند و در این راه در شادی مردم نیز سهیم باشند.
کد خبر: ۱۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 07 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، حمزه سارویی افزود: اکنون وظیفه همه احزاب، سازمان ها، نهادها و حتی آنهایی که از دید نگرشی و دیدگاهی با دولت اختلاف نظر دارند این است که در راستای این تفاهم نامه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با همدلی و همزبانی با ملت و دولت و با یک دید کارشناسی و منطقی و به دور از هر گونه حب و بغض در تدوین و نهایی شدن این توافق نامه یاری کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد شیراز گفت: اگر کاستی در تفاهم نامه است با زبان انصاف و یا همان نقد مشفقانه و به دور از هر گونه سیاه نمایی واقعیت ها رابیان کنند و پیروزی بزرگ ملت ایران را به سرانجام برسانند و در این راه در شادی مردم نیز سهیم باشند.

سارویی گفت: بدون تردید پیروزی جمهوری اسلامی ایران در توافق هسته ای همچون لوح زرینی است که بر تارک ایران خواهد درخشید.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز اظهار کرد: در تاریخ و سرگذشت هر کشوری روزهایی است که فراموش نمی شوند و همواره در دل و ذهن مردم ماندگار است و هیچگاه فراموش نمی شوند و با گذشت زمان رنگ کهنگی نمی گیرند، در تاریخ کشور ما نیز روز ملی شدن صنعت نفت، پیروزی انقلاب اسلامی، آزاد سازی خرمشهر، پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و در نهایت، 13 فروردین ماه 94 همچون لوح زرینی بر تارک کشور عزیزمان خواهد درخشید.

سارویی با اشاره به مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران وگروه 1+5، این موفقیت و پیروزی را نتیجه تدابیر و رهنمودهای مشفقانه رهبر معظم انقلاب، تدابیر ریاست جمهوری، درایت، ظرافت، فهم، دانش وعقلانیت منطقی تیم مذاکره کننده دانست و افزود: این امر به نوبه خود پیام آور صلح و دوستی در جهان است و موجب بالا رفتن اعتبار ملت ایران نزد جهانیان شده است.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس بیان کرد: آن زمان که رهبر معظم انقلاب بحث نرمش قهرمانانه را بیان فرمودند،بی شک تمام جوانب موضوع را ارزیابی و با شناختی که از شخص رییس جمهور و تیم مذاکره کننده داشتند، موضوع مذاکره هسته ای را به وزارت امور خارجه محول فرمودند.

وی اظهار کرد: تفاهم هسته ای لوزان بیش از گذشته نقش دیپلماسی را در حل مناقشات و رخداد های جهانی نمایان کرد.

جمهوری اسلامی ایران وکشورهای 1+5 شامگاه سیزدهم فروردین ماه با صدور بیانیه مشترک در شهر لوزان سوییس، چارچوب توافقی را پی ریزی کردند که می تواند پایانی بر بیش از یک دهه اختلاف بر سر برنامه صلح آمیز هسته ای ایران باشد.

در این بیانیه که توسط محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قرائت شد فعالیت های هسته ای ایران به رسمیت شناخته شده و هیچ یک از تاسیسات هسته ای ایران تعطیل نمی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار