رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه گفت: میوه شب عید برای مردم به وفور در میدان بار وجود دارد و قیمت میوه در میدان بار کرمانشاه از قیمت میوه دولتی که ظرف چند روز آینده توزیع می‌شود، هم ارزان تر است.
کد خبر: ۱۹۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 12 March 2016
رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه گفت: میوه شب عید برای مردم به وفور در میدان بار وجود دارد و قیمت میوه در میدان بار کرمانشاه از قیمت میوه دولتی که ظرف چند روز آینده توزیع می‌شود، هم ارزان تر است.

عیسی حاج‌علیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، از کاهش حدود 500 تومانی قیمت انواع میوه در میدان بار کرمانشاه خبر داد و افزود: این کاهش قیمت طی یک هفته یا 10 روز اخیر رخ داده و دلیل آن نیز فراوانی میوه است.

وی با بیان اینکه هیچ کمبود میوه‌ای برای شب عید مردم وجود ندارد، عنوان کرد: سب، پرتقال، کیوی و موز که مهمترین خرید مردم برای عید است، به اندازه کافی در بازار وجود دارد.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه قیمت کنونی هر کیلو سیب در میدان بار را 1500 تا 2000 تومان، هر کیلو پرتقال را 1500 تا 2500 تومان و هر کیلو کیوی را 1500 تا 2700 تومان اعلام کرد.

حاج‌علیانی یادآوری کرد:  فقط قیمت موز آن هم چون وارداتی است کمی بالا و در حدود 3500 تا 4200 تومان است.

وی خاطرنشان کرد: این قیمت‌ها مربوط به میدان بار است و با افزایش 25 تا 30 درصدی به دست مردم می‌رسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه ادامه داد: قیمت‌ها در میدان بار اکنون بسیار مناسبت است و حتی از میوه دولتی که شب عید توزیع می‌شود، پایین‌تر است.

 حاج علیانی در ادامه از کنترل و نظارت کامل بر همه میوه‌هایی که وارد میدان بار می‌شود خبر داد و تاکید کرد: هیچ میوه قاچاقی وارد میدان بار نمی‌شود.

به گفته این مسئول تاکنون تخلفی در این خصوص در میدان بار کرمانشاه رخ نداده است.

حاج‌علیانی گفت: علاوه بر اینکه خود اتحادیه بر غرفه‌ها نظارت کامل دارد، یک شعبه ویژه تعزیرات حکومتی هم در میدان بار کرمانشاه مستقر است و به هرگونه تخلف رسیدگی می‌کند.

وی از مردم خواست هرگونه تخلف را با دفتر اتحادیه که در خود میدان بار مستقر است در  میان بگذارند.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه از توزیع روزانه 500 تا 600 تن انواع میوه در میدان بار کرمانشاه خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار