به مناسبت روز شهید؛
مادر شهید حسین حسینی عصر دیروز بعد از 33 سال با فرزندش دیدار کرد، دیداری که در آن مادر شهید بعد از مدت ها چشم انتظاری از آرزوی دیرینه اش سخن گفت.آرزویی که به نظر می آید، خواسته ای بسیاری از مادران شهید نیز هست.
کد خبر: ۱۹۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 12 March 2016
به گزارش تابناک قم، هر چند وقت یک بار،  مادران شهیدان بعد از سال‌ها از چشم‌انتظاری غریبانه از انتظار بیرون می‌آیند و فرزندان خود را که خیلی مختصر به‌اندازه چند استخوان و یک پلاک آمده‌اند را در آغوش می‌کشند، مادرانی که سال‌ها چشم به در دوخته و پای سفره غذا یک بشقاب اضافه به یاد عزیز سفرکرده و بی‌نشان می‌گذاشتند، آن‌هایی که با خون‌های به‌ناحق ریخته‌شان، امنیت و آرامش را بدون هیچ چشم‌داشتی تقدیم من و تو کرده‌اند.

این در حالی است که آرامش و امنیت کشور هنوز هم به خون نیاز دارد و مادرانی دوباره فرزندان خود را برای دفاع از حریم ولایت و امینت و آسایش روانه‌ای آن‌سوی مرزهای جغرافیایی می‌کنند ونشان مقدس مدافعان حرم را مظلومانه بر سینه می‌زنند و گاهی هم مادرانشان به خیل مادران چشم‌انتظار می‌پیوندند.

روز گذشته قم پذیرای شهیدی بود که بعد از 33 سال به آغوش وطن بازگشته تا با عطر و بوی شهدای مدافع حرم تشییع شود، حسین حسینی بعد از 33 سال مادر را از چشم‌انتظاری بیرون آورد و قبر خالی گلزار شهدای علی بن جعفر قم را با تکه‌های استخوانش پر کرد تا مادر شب‌های جمعه با یک جعبه خرما به یاد همه شهدای گمنام با فرزندش درد و دل کند اما حیف جای پدر خالی بود، خیلی هم خالی بود.

شهید حسین حسینی سال 1342 در قم متولدشده و دوران جوانی خود را برای ایستادگی مقابل دشمن در جبهه‌های حق علیه باطل سپری کرده تا در 28 مردادماه سال 1362 در عملیات محرم در منطقه عین‌خوش بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر به شهادت رسیده است و پیکر پاکش بعد از 33 سال چشم‌انتظاری بازگشت.

مادر شهید حسین حسینی وقتی بعد از 33 سال با فرزندش دیدار کرد به یاد همه رنج‌ها و صبوری‌هایی که کشیده بود یک آرزو کرد" خدا کند همه مادران چشم‌انتظار روزی انتظارشان تمام شود" و معنی این جمله را هیچ‌کس به غیر از مادران چشم‌انتظار نمی‌فهمد اما این روزها مردانی از جنس "مردان بی‌ادعا" باز هم کوله‌بار سفر بسته و عازم دفاع از حریمی شدند که روزی علمدار کربلا مسئول دفاع از آن بود.

روز تشییع شهید حسین حسینی همه آمده بودند از تیپ فاطمیون، زینبیون و حیدریون تا نوجوانانی با پیشانی‌بند" لبیک یا خامنه‌ای" و پای تابوت با شهید عهد می‌بستند که راهت ادامه دارد، در سوریه و شام، در عراق و یمن و در هر جایی که اسلام نیاز به فدایی داشته باشد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید حسین حسینی

با سلام و درود بر رهبر عالی‌مقام و نائب بر حق امام زمام (عج) و شهیدان گلگون کفن ایران و تمام شهیدان به خون خفته جهان از اول خلقت بشریت تاکنون، این‌جانب حسین حسینی عازم جبهه حق علیه باطل هستم، من اکنون مسیر زندگی‌ام را تغییر دادم از پلیدی به پاکی و از خوی حیوانیت به عالم انسانیت قدم گذاشتم راهی که من انتخاب کرده‌ام راه حسین سرور آزادگان و راه پاک رهبر کل جهان و نائب بر حق امام زمان (عج) که رهرو جد بزرگوارش علی (ع) می‌باشد، است.

من به امر نائب مهدی (عج)، بت‌شکن قرن به خروش آمده و برای دفاع از حیثیت و جان و مال و ناموس کشور اسلامی به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل رهسپار شدم.

اگر من فدا شدم خون ناقابلم را تقدیم درخت شکوهمند انقلاب اسلامی نمودم و خودبه‌خود به مرحله پایان مأموریت رسیدم اما کار شما تازه ازاینجا آغاز خواهد شد، شمایی که باید از این انقلاب محافظت نماید.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار