رئیس کمیته حمل و نقل سفرهای نوروزی استان یزد گفت: 26 تیم نوروزی به همراه 21 تیم امدادی در 31 محور تحت پوشش این اداره کل آماده خدمت به مسافران نوروزی هستند.
کد خبر: ۱۹۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 14 March 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا نقصان محمدی در جلسه هماهنگی کمیته حمل و نقل خدمات سفر با اشاره به آغاز طرح نوروزی که از 25 اسفند آغاز خواهد شد به اقدامات این اداره کل در حوزه راهداری پرداخت و گفت: 25 کیلومترباند دوم چوپانان اردکان مورد بهربرداری قرارگرفته و در تلاشیم تا پایان همین هفته 15کیلومتر از مسیر مهریز به خاتم حد فاصل علی آباد چهل گزی را زیر عبور ببریم.

وی با اشاره به فعالیت اکیپ های نوروزی و امدادی استان افزود: اکیپ های راهداری ما در این مدت ،بالغ بر 3هزارکیلومتر راههای مواصلاتی را زیرپوشش دارند و 15 راهدارخانه آماده است تا نسبت به اسکان اضطراری مسافران بهره برداری شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در ادامه از تمامی دستگاههای عضو کمیته خواست تا با هماهنگی های صورت گرفته و خدماتی که برای مسافران نوروزی برنامه ریزی کرده ایم ، انشالله شاهد کمترین حوادث جاده ای خواهیم بود.
در ادامه این نشست ، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان و دبیر این کمیته به اقدامات این حوزه قبل از آغاز طرح سفر های نوروزی پرداخت و گفت : بالغ بر 87 کیلومتر خط کشی گرم و 318 کیلومتر خط کشی سرد و همچننین نصب 450 متر مربع علائم اطلاعاتی و 1617 عدد علائم انتظامی و مسیرنما از جمله مواردی است که حوزه مدیریت راهداری این اداره کل انجام داده است.
جواد ذاکر درخصوص ایمن سازی محورها اظهار کرد: 23 دماغه در محورهای شریانی آشکار سازی شده است و 13 کیلومترگاردریل نصب گردیده است
وی با اشاره به انجام 91 هزار مترمریع آسفالت حفاظتی افزود: 38 هزار مترمربع نیز لکه گیری های مسیرهای پرتردد انجام داده ایم تا محورهای مواصلاتی ایمنی را برای تردد هموطنان مهیا کرده باشیم.
کمیته حمل و نقل خدمات سفر استان با هدف ساماندهی و برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاههای دست اندرکار سفر های نورزوی تشکیل شد ، در این نشست اعضا به بررسی اقدامات صورت پذیرفته براساس صورتجلسه قبل پرداخته و تاکید شد با توجه به نزدیکی آغاز سفرهای نوروزی دستگاه های مسئول به وظایف ذاتی خود توجه و عنایت لازم را داشته ونسبت به دستور العمل های ابلاغی در این حوزه اقدام کنند.
استان یزد در طول راههای بین شهری در جایگاه 12 و راههای شریانی در رتبه 10 کشور قرار دارد و طول بزرگراههای هم اکنون 653 کیلومتر رسیده و راههای روستایی آسفالته 2175 کیلومتر است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار