تابناک: خبر درج شده در یکی از سایت های خبری که به نقل از مسئول زیست محیطی شهرستان و از سوی خبرنگار این خبرگزاری نقل شده است به احتمال زیاد مربوط به پاسداشت روز زمین پاک است.
کد خبر: ۱۹۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ 15 March 2016

به گزارش تابناک اصفهان، شاپور حدادی پوردر خصوص قطعی برق در تاریخ ۲۹ اسفند سال جاری که در برخی خبرگزاری ها به نقل از مدیریت انجمن سرزمین سبز شهرستان گلپایگان بیان شده است، اظهار داشت: طبق ابلاغیه شرکت برق منطقه ای اصفهان از تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال جاری لغایت ۱۵ فروردین سال ۹۵ حتی خاموشی های مقطعی در شهرستان گلپایگان نخواهیم داشت.

وی افزود: خبر درج شده در یکی از سایت های خبری که به نقل از مسئول زیست محیطی شهرستان و از سوی خبرنگار این خبرگزاری نقل شده است به احتمال زیاد مربوط به پاسداشت روز زمین پاک و به منظور همکاری برخی از سازمان ها در خاموشی نمادین یکی از المان های شهری در روز مذکور بوده که عدم توجه خبرنگار مربوطه این خبر مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

مدیر اداره برق گلپایگان اضافه کرد: به طور کلی از تاریخ ۲۹ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۵ هیچ گونه برنامه ای برای قطعی برق در شهرستان گلپایگان به هیچ وجه وجود ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار