با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده جدید نیروی انتظامی لامرد منصوب شد.
کد خبر: ۱۹۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 15 March 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی انتظامی لامرد با حضور امام‌ جمعه لامرد، معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان فارس و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی در سالن اجتماعات شهید آوینی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم امام‌ جمعه لامرد در سخنانی اظهار داشت: نیروی انتظامی در برقراری امنیت پایدار کار بسیار سنگینی دارد.

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی افزود: نیروی انتظامی در مأموریت‌های خود با افرادی مواجه است که با جان خود بازی می‌کنند.

وی با اشاره به ایجاد فضای بسیار آرام در انتخابات هفتم اسفندماه جاری در لامرد خاطرنشان کرد: انتخابات در سطح این شهرستان به همت تمام مسئولان متولی اجرا، نظارت و نیروهای نظامی و انتظامی در فضای بسیار آرامی در لامرد برگزار شد.

معاون فرماندار لامرد نیز تصریح کرد: امنیت یکی از خواسته‌های اصلی بشر است و یکی از مؤلفه‌های پیشرفت یک جامعه وجود امنیت در آن کشور محسوب می‌شود چراکه یکی از اصول مهم به‌حساب می‌آید.

سید مهدی احمدی‌زاده ادامه داد: به حداقل رساندن تهدیدها مساوی با برقراری امنیت بوده و هیچ کشوری نمی‌تواند خود را در امنیت بی‌طرف بداند و در قرآن‌کریم نیز به این موضوع بسیار اشاره شده است.

وی اضافه کرد: لازمه موفقیت پلیس برآورده شدن انتظارات مردم است و اقتدار پلیس زمانی مشخص می‌شود که مردم رضایت کافی از پلیس داشته باشند.

وی با تقدیر از خدمات و تلاش‌های فرمانده پیشین نیروی انتظامی لامرد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و دادگستری شهرستان لامرد در انتخابات هفتم اسفندماه به وظیفه خود به‌خوبی عمل کردند.

دادستان عمومی و انقلاب لامرد نیز در این مراسم بیان داشت: یکی از اصلی‌ترین توقعات ما از پلیس وجود پلیس مقتدر شهروندمدار است که در چند سال اخیر این موضوع به‌خوبی در نیروی انتظامی در حال اجرا بوده که رویکردها باید علمی شود.

رضا رحیمیان خاطرنشان کرد: لامرد رو به صنعتی شدن است و نیروی کارگری بسیاری در این شهرستان در آینده نزدیک حضور پیدا می‌کنند و باید نگاه ویژه‌ای به نیروی انتظامی لامرد وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: تعامل خوب با دستگاه قضایی شهرستان لامرد سرلوحه کار فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان باشد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی فارس نیز اذعان داشت: احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است و موفقیت بسیار خوبی در این زمینه در این استان انجام شده که با همت مسئولان و مهم‌تر از آن نقش مهم مردم بوده است.

ناصر کشاورز بیان داشت: استان فارس در موضوع احساس امنیت در کشور رتبه برتر را کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تعامل لازم و سازنده با اصحاب رسانه که یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی است در سطح استان فارس وجود دارد.

در ادامه این مراسم فرمانده جدید نیروی انتظامی لامرد نیز اذعان داشت: با تعامل و همکاری تمام مسئولان و مردم امیدواریم بستری مناسب برای پیشرفت شهرستان لامرد فراهم شود.

علیرضا نوشاد ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین اهداف نیروی انتظامی رعایت حقوق شهروندی است و آحاد مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: با قاچاقچیان موادمخدر به‌ویژه در موضوع موادمخدر صنعتی که هدف نابودی جوانان کشور است با اقتدار تمام برخورد خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم با تقدیر از خدمات و تلاش‌های اکبر زلفی، با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، علیرضا نوشاد به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی لامرد منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار