معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه از مشارکت ۴۰ دستگاه خدمات‌رسان استان در طرح نوروزی خدمات سفر خبر داد.
کد خبر: ۱۹۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 15 March 2016
معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه از مشارکت ۴۰ دستگاه خدمات‌رسان استان در طرح نوروزی خدمات سفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجتبی نیک‌کردار صبح امروز در رزمایش ستاد خدمات‌رسان نوروز 95 استان کرمانشاه، ارائه خدمات یکپارچه به مسافران را هدف اصلی از تشکیل ستاد خدمات سفرهای نوروزی تابستانی توسط دولت یازدهم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه حدود 40 دستگاه خدمات‌رسان در این طرح نوروزی در استان کرمانشاه مشارکت دارند، افزود: امروز شاهد مانور آمادگی بخش امداد و انتظامی هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه، با اشاره به برگزاری این رزمایش در سراسر کشور آن را نمایش آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برشمرد.

نیک‌کردار بیان داشت: خدمات‌رسانی دستگاه‌ها از امروز آغاز می‌شود و امیدواریم با تدابیر اندیشیده‌شده، سال کم‌خطری را داشته باشیم و مسافران در کمال ایمنی و آرامش از جاذبه‌های استان بازدید کنند.

وی از کرمانشاه به عنوان اتصال مسیر بزرگ گردشگری شرق به غرب آسیا یاد کرد و ادامه داد:‌ کرمانشاه به لحاظ جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی، قومی و زبانی به هندوستان ایران شهره شده است.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت‌گرفته، کرمانشاه این قابلیت را دارد که به عنوان مقصد گردشگری پذیرای مهمانان بسیاری در نوروز باشد.

نیک‌کردار فراهم کردن بستر ایمنی، رفاه و سلامت مسافران در طول سفر را یکی از شرایط میزبانی خوب عنوان کرد و گفت: پلیس راه نقش اصلی در ایمنی تردد و ترافیک دارد و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در این زمینه وظیفه خطیری برعهده دارند.

وی زمان اجرای طرح نوروزی را 25 اسفند تا 15 فروردین اعلام کرد و افزود: فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها نیز در این ایام در حالت آماده‌باش هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار