فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: با هماهنگی و همکاری نیروهای انتظامی، چهارشنبه سوری با نشاط و امن در پل معلق مشگین‌شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 15 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازمشگین‌شهر، ابراهیم امامی در حاشیه برگزاری مانور ستاد خدمات سفر در جمع خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با مدیرعامل پل معلق و نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان، آئین چهارشنبه سوری با رعایت امنیت و سلامت همراه با شور و نشاط خاصی با مشارکت مردم مشگین‌شهر در محوطه طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمار حادثه دیدگان چهارشنبه سوری سال گذشته تصریح کرد: سال گذشته 21 نفر در مراسم چهرشنبه سوری مصدوم شدند و متاسفانه دو نفر نیز قطع عضو شدند که متاسفانه علی‌رغم هشدارهای مکرر به مردم اخیرا 2 نوجوان در اثر ساخت مواد محترقه دچار آسیب جدی شدند که در راستای جلوگیری از صدمات جبران ناپذیر چهارشنبه سوری آخر سال، محوطه پل معلق مشگین‌شهر با رعایت موارد امنیتی برای شادی‌های بی‌خطر مردم فراهم شده است.

فرماندار مشگین‌شهر افزود: به منظور برقراری نظم و امنیت در چهارشنبه سوری آخر سال با اخلال‌گران نظم عمومی و افراد خطرآفرین به صورت جدی برخورد و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند که امیدواریم مردم و جوانان نهایت همکاری را با مأموران نظامی و انتظامی داشته باشند تا شاهد حوادث تلخ و خسارت به اماکن عمومی در سطح شهر نباشیم.

امامی بیان کرد: چهارشنبه سوری آخر سال طبق سنت‌های گذشته شاهد شادی و نشاط مردم هستیم که ما در این زمینه بسترهای سالم نشاط را در مجموعه گردشگری و تفریحی پل معلق برای علاقمندان فراهم آورده‌ایم و انتظار داریم شرکت کنندگان با استفاده از آتش‌بازی‌های سالم و کنترل شده در دوام برنامه‌های بانشاط چهارشنبه سوری مسئولان را یاری نمایند.

وی با بیان اینکه مواد منفجره غیر استاندارد و پرخطر در سطح شهرستان خرید و فروش نمی‌شود، گفت: بازرسی‌های و نظارت‌های مکرر در این راستا انجام شده به طوریکه شاهد فروش مواد محترقه استاندارد و بی‌خطر هستین و در صورت مواجهه با مواد منفجره خطرناک با فرد خاطی برخورد جدی انجام می‌گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار