مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:‌ در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی و ترددکنندگان از محورهای مواصلاتی استان اردبیل با انجام اقدامات لازم راه‌های استان ایمن‌سازی شده است.
کد خبر: ۱۹۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 15 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، خلیل محبت‌خواه صبح امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در اردبیل اظهار داشت: برگزاری جلسات ماهانه هم اندیشی مدیران دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت راه هدفگذاری فعالیت‌های این وزارتخانه در استان را تسهیل کرده است.

وی افزود: این جلسات با هدف ایجاد همدلی در بین دستگاه‌های مربوطه و در راستای عمل به پیام نوروزی مقام معظم رهبری تشکیل شده و می‌تواند کلید رفع بسیاری از مشکلات پیش روی راه و شهرسازی در استان باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با تبریک سال نو پیش رو اظهار امیدواری کرد که تجربیات امسال در سال آینده مثمر ثمر باشد و بتوان ناهماهنگی‌های موجود بین دستگاه‌های مرتبط را به حداقل رسانده و در این حوزه اقدامات موثر و شایسته‌ای را انجام دهیم.

محبت‌خواه تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که با جهت بخشیدن به حرکت جمعی این دستگاه‌ها می‌توان آنها را به بالفعل تبدیل کرده و در این زمینه خدمات مناسب و مطلوبی را انجام داد.

وی از ارتقای ایمنی راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و گفت: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی و ترددکنندگان از محورهای مواصلاتی استان اردبیل با انجام اقدامات لازم راه‌های استان ایمن‌سازی و بهسازی شده و برای عبور و مرور ایمن مهیا شده است.

جاده‌های استان اردبیل با 1500 تن آسفالت بهسازی شد

علی یوسف‌زاده در ادامه این نشست اظهار داشت: هدف راهداری افزایش ایمنی تردد در سطح جاده‌ها بوده که برای دستیابی به این هدف مهم اقدامات اساسی و لازم انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای ارتقای ایمنی عبور و مرور در محورهای ارتباطی استان عملیات راهداری نوروزی براساس برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تا پایان تعطیلات ادامه خواهد یافت و در این زمینه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود خدمات شایسته‌ای را ارائه می‌دهیم.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: مقدار یک هزار و 500 تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری در سطح جاده‌های شریانی استان استفاده شده است تا بتوانیم ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان را افزایش داده و برای تردد مسافران نوروزی مهیا کنیم.

یوسف‌زاده با اشاره به انجام خط کشی و ساماندهی تابلوها و علائم منصوبه در 155 کیلومتر از بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی استان گفت: علاوه بر این تعداد یک هزار و 200 عدد تابلوی راهنمایی و اخطاری نصب یا تعمیر شده و حدود یک هزار و 150 متر از سرعت‌گیرهای منصوبه نیز رنگ آمیزی و آشکارسازی شده است.

وی از نصب 8 فقره تابلوی ویژه اطلاعات گردشگری و اطلاعات راه‌ها در محورهای پرتردد استان اردبیل خبر داد و افزود: راهدارخانه‌ها و نمازخانه‌های بین راهی مورد پاکسازی قرار گرفته و برای استفاده مسافران تجهیز شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: تعمیر و نگهداری 141 کیلومتر سیستم روشنایی راه‌ها و تونل‌ها، نصب 5 کیلومتر گاردریل در حاشیه پرتگاه‌ها و نصب 135 مترمربع تابلوهای اطلاعاتی از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی تردد در محورهای استان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار