رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: مراسم چهارشنبه آخر سال در اردبیل سبب مصدوم و زخمی‌شدن ۷۱ نفر شده که این تعداد از مصدومان به مراکز درمانی استان مراجعه کردند.
کد خبر: ۱۹۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 16 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، غلامرضا حمید خلق در جریان سرکشی به مصدومان چهارشنبه آخر سال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تعداد 71 مصدوم مراجعه کننده به مراکز در مانی در سطح استان اردبیل، 17 نفر بستری شده که 7 نفر از مصدومان از ناحیه چشم و 10 نفر دیگر نیز به علت سوختگی، شکستگی و سایر موارد آسیب دید‌ه‌اند.

وی تصریح کرد: از 71 نفر مصدومان مراجعه کننده به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان، 53 نفر مرد و 18 نفر زن بودند و تعداد مصدومان تحت مداوای سرپایی 54 نفر بودند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل افزود: یک نفر از مصدومان حوادث چهرشنبه سوری در یکی از مراکز درمانی شهرستان پاردبیل در بخش آی سی یو بستری شده و حال عمومی این فرد وخیم گزارش شده است.

حمید خلق از 3 مورد سوختگی شدید نیز خبر داد و بیان کرد: یک نفر نیز در مراسم چهارشنبه آخر سال دچار سوختگی شدید شده و هم‌اکنون نیز تحت درمان پزشکان در مرکز درمانی است.

وی گفت: علی‌رغم هشدارهای مسئولان مربوطه همه ساله شاهد حوادث تلخ از برگزاری آئین چهارشنبه سوری در سطح استان هستیم که امیدواریم با فرهنگسازی در این مورد شاهد برگزاری چهارشنبه سوری امن و بی‌خطر در سطح استان باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار