مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش قابل‌توجه خروج مسافر و خودرو از مرز بیله سوار به قصد کشور جمهوری آذربایجان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 21 March 2016

رضا پناهی در گفتگو باخبرنگار مهرتصریح کرد: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا اول فرودین ماه سال جاری ۴۱۱ ورودی ایرانی در این پایانه به ثبت رسیده است.

وی افزود: بااین‌وجود تعداد مسافران خروجی ایرانی شش هزار و ۴۴۵ نفر است که با افزایش قابل‌توجه همراه است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار ورودی مسافر خارجی را ۴۴۹ نفر و خروجی را شش هزار و ۷۳ نفر عنوان کرد و افزود: در مجموع تردد در پایانه مرزی ۱۹ هزار و ۳۷۹ نفر است.

پناهی در خصوص تعداد تردد سواری و اتوبوس ادامه داد: سواری ورودی ایرانی ۱۱ دستگاه و خروجی ایرانی ۳۹۵ دستگاه است که باز نشان می‌دهد آمار خروجی مسافران ایرانی از پایانه بیله سوار قابل‌توجه است.

وی تعداد سواری ورودی خارجی را ۱۱۸ مورد و تعداد سواری خروجی خارجی را ۶۱ مورد برشمرد و بیان داشت: تعداد اتوبوس ورودی ایرانی ۳۷ دستگاه، تعداد اتوبوس خروجی ایرانی ۴۷ دستگاه، تعداد اتوبوس ورودی آذری ۱۱ دستگاه و تعداد اتوبوس خروجی آذری نیز ۱۱ دستگاه است.

به گفته مدیر پایانه مرزی بیله سوار برای تردد مسافران ۵۰ خودرو در پایانه ساماندهی شده و بیش از ۱۰۰ دستگاه دیگر نیز با ارائه تسهیلات ساماندهی می‌شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار