کد خبر: ۲۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 08 April 2015
امام جمعه فردیس گفت: نباید از نقش چمشگیر مادران و همسران شهدا در دوران انقلاب و دفاع مقدس غافل شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی طی سخنانی اظهار کرد: شهدا با اهدای خون خود پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همیشه محکم و استوار کرده و بارقه امید را در دل مستکبران و بدخواهان ایران نابود کردند.
وی تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه و رسالت همه مسئولان و مردم دانست و افزود: ما امروز به برکت خون شهدا شاهد بلوغ کامل جوانان ایران هستیم لذا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا به عنوان مهم‌ترین اصل اقتدار انقلاب وظیفه‌ای مهم بر عهده مسئولان و رسانه‌ها است.
این مقام مسئول نزدیک شدن به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) را فرصتی مناسب برای بازخوانی جایگاه مادران شهدا دانست و گفت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تاکید فراوان بر تکریم و خدمت به خانواده شهدا داشته و دارند بنابراین باید خدمتگزار این عزیزان باشیم و با دیدار از خانواده شهدا علاوه بر اینکه از نزدیک با مشکلات این عزیزان آشنا شده سبب شادی آنها شویم و از صبر و ایثار آنان قدردانی کنیم.
ایمانی تاکید کرد: مادران و خانواده شهدا با بصیرت کامل و الگوپذیری از ام‌ابیها فاطمه زهرا (س) پیرو و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و از طرفی خانواده شهدا از شاخصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آیند.
امام جمعه فردیس در پایان گفت: ملت و دولت باید تلاش کنند و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت؛ همدلی و هم‌زبانی» مزین شده با الگوپذیری از راه شهدا و امام شهدا بر قدرت، عظمت و یکپارچگی ایران اسلامی بیفزایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار