کد خبر: ۲۰۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 28 March 2016

چراغی را که ایزد برفروزد

هرآنکس پف کند ریشش بسوزد

تابناک لرستان : ایده پرداز و موسسین شورای اصلاح طلبان شمال (سلسله و دلفان) که پیشگام موجودیت یافتن شوراهای جنوب، مرکز و ... بوده اند، بدون شک مورد تقدیر تاریخ و آیندگان خواهند بود. چرا که خلاقانه با برداشتن یک گام به عقب (نسبت به احزاب) و ارایه طرحی تحت عنوان شورای منطقه ای سنگ بنایی را برای انسجام بخشی به توده های مردم و گامی جهت کانالیزه کردن اجتماع برداشته اند.

ایجاد تزلزل در موضع مخالفین شکل گیری تشکل ها و احزاب که از آن می توان به "آچمرز نسبی" مخالفان تعبیر کرد از دیگر نتایج این شورا است!!! دوستان استحضار دارند که در بازی شطرنج و وضعیت "آچمرز نسبی" مهره ی هدف آچمرز بایستی حرکت کند! و حرکت آن یا منجر به مات شدن می شود و یا به ضرر بازی و از دست رفتن مهره (و دادن امتیاز) است.

از آنجایی که شکل گیری احزاب به معنای واقعی کلمه ایده آل موسسین شورای شمال به عنوان مدل و الگوی اولیه سایر شوراهای مناطق است، تصمیم گیرندگان و بویژه مخالفان فعالیت احزاب را در موقعیتی قرار داده اند که یا بایستی فعالیت احزاب را به رسمیت بشناسند و یا فعالیت شوراهای منطقه ای که صرفن در خدمت گرما بخشی به تنور انتخابات ها و کنش و واکنش سیاسی است را بپذیرند.

بر این اساس و با توجه به ساختار دموکراتیک و مبتنی بر خرد جمعی شورای اصلاح طلبان شمال و همچنین نظر به موفقیت نسبی شورا در انتخابات اخیر و موضع تأثیرگذار و هماهنگ با شورای سیاست گذاری استان، و نقش آن در شکل گیری شاکله و اساسی برای انسجام بخشی بهتر اصلاح طلبان خرم آباد و استان در آینده، نوشتار آقای خورشیدوند ،که با ارفاق هم نمی توان نام "انتقاد" را بر آن گذاشت را فاقد وجاهت لازم و کوششی در جهت "عرض خود می بری و زحمت ما میداری" ارزیابی می کنم.

"و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین"

سوره مبارکه آل عمران، آیه ۵۴


نویسنده : برزو الیاس زاده -عضو شورای اصلاح طلبان شمال

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار