کد خبر: ۲۰۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 29 March 2016
تابناک گیلان: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: ساختمان جدید شهرداری رشت پس از سال‌ها در فروردین ماه جاری افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدرضا موسوی‌روزان عصر امروز در جمع خبرنگاران پروژه پیاده‌راه فرهنگی رشت را یادگار ثابت‌قدم شهردار فعلی این شهر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر اعضای شورای رشت با اجرای پروژه پیاده‌راه فرهنگی موافق بودند، تصریح کرد: مخالفت برخی از افراد در این پروژه را به فال نیک می‌گیریم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه ساختمان شهرداری این شهر سال‌ها در میدان گیل رها شده بود، گفت: با حضور شهردار فعلی به‌زودی شاهد بهره‌برداری این پروژه می‌شویم.

وی هر کدام از پروژه‌های فعلی شهر رشت را یک اقدام ماندگار و در راستای توسعه این شهر دانست و یادآور شد: بسیاری اعتقاد دارند اقدام مهمی در رشت اتفاق نیفتاده اما بنده اعتقاد دارم فعالیت موثری در رشت انجام شده است.

موسوی‌روزان ثبات مدیریت در شهرداری رشت را از ضعف‌ها عنوان کرد و گفت: در مدت 17 سال از عمر شورای شهر رشت تاکنون 24 شهردار در رشت جابه‌جا شده‌اند.

وی میانگین عمر شهرداران در رشت را کمتر از دوفصل عنوان کرد و یادآور شد: بنده قصد تخریب اعضای شورای رشت را ندارم اما اعتقاد بنده این است که طرح سئوال و استیضاح شهردار باید آخرین اقدام باشد و از رسانه‌ها می‌خواهم به ثبات مدیریتی و رفع برخی از مشکلات کمک کنند.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در نشست مذکور با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر، گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده از بانوان خبرنگار حاضر در این نشست خبری توسط روابط عمومی شهرداری رشت تجلیل می‌شود.

فاطمه شیرزاد تصریح کرد: امسال نخستین اقدام شهرداری رشت افتتاح پروژه پیاده‌راه فرهنگی رشت بوده و پروژه‌های عمرانی رشت با سرعت بالایی در دست اجرا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار